בונז'ור: 3 אפליקציות שיעזור לכם ללמוד שפה חדשה. צילום: FOTOLIA

בונז'ור: 3 אפליקציות שיעזור לכם ללמוד שפה חדשה

אם זה בשביל לדעת שפה שיש לך תשוקה אליה או לצפות בסדרה ולהבין אותה מבלי להסתכל בכתוביות - הנה לכם האפליקציות שיעזרו לכם ללמוד שפה חדשה בדרך הטובה ביותר

אם המורה לאנגלית מאיימת שתוריד אתכם הקבצה, או אם יש לכם איזה דחף פתאומי ללמוד כל שפה שתרצו, בעולם של היום אין דרך טובה יותר מאפליקציה שמיועדת בדיוק לזה. הבאנו לכם כמה אפליקציות ללימוד שלל השפות שאתם רוצים או צריכים לדעת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Duolingo

באפליקציה יש כ-20 שפות שונות ללמידה, האפליקציה נוחה לשימוש ויעילה לכל הגילאים. ראשית צריך להגדיר את השפה שרוצים ללמוד ולאחר מכן בוחרים את רמת המאמץ שברצונכם להשקיע בלמידה. רמת הלימוד מתחילה מתרגול של חמש דקות ביום ועד לתרגול יומי של 20 דקות, בנוסף האפליקציה מתריעה כשהגיע הזמן ללימוד. האפליקציה עובדת כמשחק שבו אתם עונים על שאלות ובכך לומדים לכתוב את השפה ולתרגל דיבור וקריאה. הלימוד נעשה באמצעות טקסטים, תמונות וקול.

9d75a8058ff9a
© צילום: fotolia

busuu

האפליקציה מכילה כ-12 שפות שונות. גם פה, כמו באפליקציה הקודמת צריך להגדיר את רמת המאמץ שברצונכם להשקיע בלמידה, כשההמלצה הנדרשת היא כעשר דקות ביום. האפליקציה מכילה למעלה מ-150 יחידות שונות ללימוד בכל שפה. היתרון באפליקציה הזו זה שהיא מלמדת מילים ומשפטים לשיח בסיסי עם דוברי השפה, עם זאת היא מאפשרת לתרגל את השפה עם דוברי השפה והם יכולים לתת לכם משוב מלא במיידי. באפליקציה יש טיפים לדקדוק, תרגילי זיהוי דיבור ועוד שיעזרו להעצים את חווית הלימוד. שימוש האפליקציה הוא ללא אינטרנט.

87a021832b9c3
© צילום: fotolia

50languages

האפליקציה מכילה כ-50 שפות שונות. הלימוד מתבצע באמצעות 100 שיעורי למידה שונים. יש אפשרות להאזנה לקבציי אודיו ולקריאת טקסטים. האפליקציה מכילה משחקים מגוונים ללמידה מעצימה והרבה קטגוריות שמרחיבות את הידע - למשל: משחק אוצר מילים, מספרים, ניגודים, מבחני שפה, גאוגרפיה ועוד... באפליקציה ניתן להוריד קבצי אודיו בחינם ולהקשיב להם בכל מקום כדי להמשיך לתרגל גם בהמשך היום. האפליקציה מאוד קלה לשימוש ונוחה.

תגובות