המילטון מציגה: שיאומי עם מכשיר ביניים חדש - Redmi 7. קבוצת המילטון

המילטון מציגה: שיאומי עם מכשיר ביניים חדש - Redmi 7

לרדמי נוט 7 מגיע אח קטן שיהיה מכשיר הביניים החדש של שיאומי. הוא מגיע במסך של 6.26 אינץ', מגרעת רחבה במסך וכל זה בכמה מאות שקלים

קבוצת המילטון משיקה בישראל את האח הקטן של הרדמי נוט 7 - רדמי 7. מדובר במכשיר ביניים, כלומר מיועד לאנשים שרוצים מכשיר טוב אך לא בהכרח מכשיר דגל יוקרתי. המכשיר בעל מסך של 6.26 אינצ' ברזולוציית 1520x720. הזיכרון הקשיח עומד על 32 או 64 ג'יגה-בייט, וה-RAM הוא 3 ג'יגה-בייט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה של המכשיר היא עם 12 מגה-פיקסל ומצלמה נוספת של 2 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית היא 8 מגה-פיקסל. בגב המכשיר תוכלו למצוא סורק טביעת אצבע מובנה. מחיר גרסת ה-32 ג'יגה-בייט הוא 699 ש"ח ומחיר גרסת ה-64 ג'יגה-בייט הוא 799 ש"ח. הצבעים המשווקים בישראל הם כחול ושחור. ניתן יהיה לרכוש את המכשיר ברשתות שונות וחנות שיאומי הרשמית החל מיום ראשון הקרוב (14/4), עם שנתיים אחריות של היבואן הרשמי.

 

מקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל נמסר: "שיאומי ממשיכה להציע לצרכן סמארטפונים בעלי חומרה מצוינת ויחס עלות-תועלת משתלם במיוחד. אנחנו שמחים לשווק בישראל את ה-Redmi 7 בפחות מ-800 שקלים.  כיבואנית הרשמית של המותג בישראל, אנחנו בטוחים ש-Redmi 7 יכבוש את הקטגוריה".

 
תגובות