Update: המשחק שאיתו תנהלו את עיר החלומות שלכם . צילום מסך מהמשחק

Update: המשחק שאיתו תנהלו את עיר החלומות שלכם

מדי שבוע נציג לכם אפליקציה שאתם חייבים להכיר בתחומים שונים: אופנה, עיצוב פיד באינסטגרם, לייף סטייל, משחקים וצילום. והשבוע לכבוד הבחירות: המשחק שבו אתם מנהלים את כל העיר והאחריות כולה עליכם! חושבים שתצליחו?

לקראת הבחירות שמתקיימות היום (ג') החלטנו להמליץ לכם על המשחק שידמה לכם על "קצה המזלג" את תפקידו של ראש ממשלה או ראש עיר. מלדאוג שתגיע הספקת חשמל ומים לבתים ועד לאחריות שלא יהיה מחסור בדירות לתושבים. אחרי שנסינו את המשחק אנחנו יכולים להגיד לכם שזה מדמה בהרבה מובנים בעיות של ראש עיר. כל החלטה שתקחו ולא תהיה נכונה תגרום לעיר שלכם לבעיות רציניות והתושבים עלולים להתלונן. המטרה היא כמו במציאות - לגרום לתושבים להיות מרוצים מהעיר שהם חיים בה.

עוד הערוץ הדיגיטל של פרוגי:

זה הזמן שלכם להוכיח את יכולות הניהול שלכם בבניית גורדי שחקים, פארקים, מפעלים לייצור, ועוד. האתגרים שתעמדו בפניהם ותצטרכו לפתור הינם לקוחות מהמציאות: בעיות תנועה, שריפות שמתפרצות וצריכות לקבל מענה, וזיהום סביבתי. ככל שהעיר גדלה האוכלוסייה תצטרך יותר מוסודות חינוך ותחנות משטרה שישמרו על הסדר בעיר. חושבים שתצליחו? חפשו בחנות האפלקציות: SIMSCITY ותנהלו את העיר שלכם! 

 

 

תגובות