גם לקהל הביניים: וואווי משיקה את ה-P30 Lite. Huawei

גם לקהל הביניים: וואווי משיקה את ה-P30 Lite

חודשיים וחצי אחרי ש-P30 פרו הגיע לעולם וקצת אחרי הסערה סביב חרם ארה"ב בחברה, וואווי מתרחבת ופונה הפעם לחובבי הצילום הצעירים עם מכשירה החדש, המוכיח לנו כי לא חייב להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להגיע לאיכויות צילום גבוהות

בזמן האחרון אנו עדים להתפתחותה של חברת הטכנולוגיה הצומחת, וואווי, בדרכה להפיכתה לתחלופה לגיטימית לאימפריות הסלולר השולטות כיום בשוק. וואווי מתקדמת צעד נוסף כאשר אמש (ב') השיקה את דגם הסמארטפון החדש שלה בסדרת ה-30P, ששמו P30 Lite. קהל היעד – צלמים חובבים צעירים. בדגמה החדש, וואווי מתמקדת בשיפור חוויות הצילום במכשיר כאשר מציגה מערכת של שלוש מצלמות: מצלמה ראשית באיכות צילום של 48 מגה-פיקסל, מצלמת זווית רחבה באיכות צילום של כ-MP8 ומצלמת טלפוטו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כמו כן, למערכת שלוש המצלמות נחשפנו כבר בדגמים נוספים בסדרת ה-30P ומטרתן, לפי וואווי, היא לאפשר למשתמשיהם לצלם תמונות באיכות גבוהה ללא צורך בציוד יקר ומקצועי. זאת על ידי צילום בזווית רחבה של 120 מעלות ועל ידי שימוש באפקטים מובנים במכשיר. נוסף לכך, המצלמה הקדמית מתבססת על טכנולוגית קירוב (זום) שבאמצעותה ניתן יהיה להגיע לפי שניים מהגודל המקורי.

© Huawei

גודלו של מסך ה-P30 Lite הינו 6.15 אינץ' ומציג אפשרויות משתמש מגוונות כגון הורדת סרטוני וידיאו ישירות מאתרי אינטרנט ומרשתות חברתיות, צילום וידיאו איטי בקצב של 480 פריימים לשנייה ואף תמיכה במשחקי וידאו בז'אנרים השונים.

ה-P30 Lite זמין לרכישה כבר היום בצבעים כחול טווס, שחור חצות ולבן פנינה, כשאר מכשירי הסדרה, בעלות מומלץ לצרכן של כ-1,349 ש"ח. הוא זמין במגוון רשתות מהיבואן הרשמי: רונלייט, באג, אופיס דיפו, KSP, Best mobile, iCell, דינמיקה, פטקום, Future Cell.

תגובות