LG מציגה: G8s Thinq - מכשיר דגל עם מצלמה מהפכנית. LG

LG מציגה: G8s Thinq - מכשיר דגל עם מצלמה מהפכנית

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית מציגה אבטחה בטכנולוגיה שטרם נראתה בסמארטפון. כזו שמבוססת על מבנה הורידים בכף היד. זאת לצד חמש מצלמות, ומחוות שלא דורשות מגע. כל הפרטים

לפני מספר חודשים חברת הטכנולוגיה אל-ג'י הציגה ברחבי העולם את ה-G8, מכשיר דגל החדש שלה. החברה בחרה שלא להביא אותו לישראל כלל, אך את הגרסה המשודרגת שלו, שהוצגה אמש (ד') במסיבת עיתונאים בתל אביב, תוכלו לרכוש כבר היום, במחיר הזול בעולם. שם המכשיר החדש הוא G8s Thinq, והוא מביא איתו כמה חידושים טכנולוגיים, ביניהם מחוות באוויר שנקלטות באמצעות מצלמה מיוחדת (היא נקראת מצלמה Z, מבוססת על ToF). אותה מצלמה שאחראית על זיהוי הפנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מצלמה Z, תאפשר לכם להיכנס למכשיר באמצעות זיהוי ורידים שמתבצע באמצעות סריקה באוויר של מספר שניות, יחד עם חיישני אינפרא-אדום. זו רמת אבטחה שלפי דברי החברה, אמורה להיות גבוהה מאוד ומהווה חידוש טכנולוגי בשוק הסמארטפונים. המסך מגיע בגודל 6.21 אינץ', בצפיפות של 402 פיקסלים לאינץ' (1080x2248). המכשיר כולל מערכת אודיו משופרת שכוללת רמקולים גם למטה וגם למעלה. אל-ג'י לא מזניחה את העמידות של ה-G8s, שעומדת בתקן IP68 (חצי שעה בעומק של מטר).

(קרדיט: LG)

כשמגיעים לצילום הסלפי, מצב הדיוקן מבוסס על מצלמת ה-Z, ולכן הוא מדויק יותר. אך החידוש המרכזי הוא בעצם המחוות של המצלמה הזו. היא בעצם מתפקדת כמעיין חיישן תנועות באוויר. תוכלו לצלם מסך, לענות ולנתק לשיחות, לעבור בין אפליקציות, לשנות ווליום ועוד פקודות נוספות רק באמצעות תנועות של כף היד מול המסך. זה בעיקר מותאם לכאלה עם כפפות, או עם ידיים מלוכלכות.

המצלמה הראשית מבוססת על שלוש מצלמות. 13 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה (137 מעלות), 12 מגה-פיקסל סטנדרטית, ו-12 מגה-פיקסל - מצלמת טלפוטו. המצלמה הקדמית היא מצלמת ה-Z וגם מצלמת 8 מגה-פיקסל. המעבד שמגיע במכשיר הוא snapdragon 855 של חברת קוואלקום, שנמצא גם בגלקסי S10, ובוואן-פלוס 7 פרו. האחסון עומד על 128 ג'יגה-בייט, ו-6 ג'יגה RAM. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 9, והסוללה בנפח של 3,550 מיליאמפר-שעה.

הנמכת ווליום באמצעות מחווה © צילום: יובל שיפמן

המכשיר משווק החל מאתמול (3/7), במקביל להשקה הבינלאומית. המחיר המומלץ לצרכן הוא 2,749 ש"ח, הנמוך ביותר בהשוואה לכל המחירים בעולם. המחיר כולל גם אחריות של שנתיים, ובמידה וקניתם אותו במהלך חודש יולי, תקבלו יחד איתו אוזניות Skullcandy True Wireless Indy בשווי 499 ש"ח.

תגובות