עבור קהל הביניים: וואווי משיקה את ה-Y9 Prime 2019. Huawei

עבור קהל הביניים: וואווי משיקה את ה-Y9 Prime 2019

שלשום (ב') השיקה וואווי את מכשירה החדש ביותר, ה-Y9 Prime 2019 המכיל מצלמת סלפי קופצת ומיועד בעיקר לקהל הביניים

במצב הנוכחי כיום, המשימה לחדש בכל הנוגע למכשירים חכמים נעשית קשה יותר ויותר ובעקבות כך עולה הקושי להבדיל חברה אחת מאחרת, לכן ההיבט הנפוץ ביותר אשר נראה שאותן חברות מנסות לשפר הוא המחיר ולכן מנגישות את מוצרן יותר ויותר במיוחד עבור קהל הביניים. שלשום (ב') השיקה וואווי את ה-Y9 Prime 2019 אשר בנוסף למחיר הנוח, מאופיין גם מצלמת סלפי קופצת. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גודלו של ה-Y9 Prime 2019 הינו 6.59 אינץ' בעל רזולוציה של 2340X1080 באיכות Full HD. מכשיר זה מתבסס על מערכת ההפעלה החדשה של וואווי, ה-9.0 EMUI ונפח הסוללה שלו הוא 4,000 אמפר לשעה. המכשיר מכיל מערך מצלמות אחוריות משולש באיכויות של 16 מגה-פיקסל, 8 מגה-פיקסל בעלת עדשה רחבה ומצלמה נוספת באיכות של שני מגה-פיקסל המאפשר אופציות צילום שונות כגון: צילום המשלב את טכנולוגית הבינה המלאכותית (AI) וצילום בהילוך איטי. בנוסף למצלמות האחוריות, המכשיר מכיל גם מצלמת סלפי קדמית קופצת בעלת מנגנון אוטומטי. כמו כן, במקרה של נפילת הטלפון בזמן שהמצלמה הקדמית בשימוש, המכשיר מכיל מנגנון ביטחון אוטומטי הפועל מידית לסגירתה.

Y9 Prime 2019
Y9 Prime 2019 © Huawei

ההחלטה להשיק מכשירים המותאמים במיוחד עבור קהל הביניים היא החלטה טבעית מיסודה אך אין לדעת אם החיסכון הכלכלי מביא עמו גם ירידה באיכות. יש לזכור כי ההיסטוריה הוכיחה לנו כבר פעמים רבות שמחיר שהוא יחסית נמוך לאו דווקא מצביע על כך שהמכשיר לא טוב. את המכשיר ניתן לרכוש בצבעים כחול, ירוק ושחור אצל המשווקים המורשים בעלות של 1,199 ש"ח. 

 
תגובות