אפל מיוזיק או ספוטיפיי: איך לבחור את השירות הטוב ביותר. צילום: לוגו האפליקציות

אפל מיוזיק או ספוטיפיי: איך לבחור את השירות הטוב ביותר

אחת מהשאלות והמחלוקות עתיקות היומין היא השאלה באיזה שירות לבחור - אפל מיוזיק או ספוטיפיי. בעוד שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לשים סוף להתלבטויות ולבחור את השירות הטוב ביותר עבורכם

בכל הנוגע להאזנה למוזיקה באמצעות שירותי הזרמת מדיה, יש פילוג בקרב המשתמשים. מול המשתמש המתחיל והמבולבל עומדים שני מחנות. מצד אחד, יש את מחנה תומכי ספוטיפיי ומנגד, מחנה תומכי אפל מיוזיק, כאשר כל צד מנסה לשכנע לטובתו ולהוכיח כי השירות האהוב עליו זהו השירות הטוב ביותר ללא עוררין. כמובן שהתשובה לשאלה זו היא סובייקטיבית ובסופו של דבר כל אדם פועל לפי ההעדפות שלו, אך אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע להחלטה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מחירים

אפל מיוזיק

השימוש באפליקציה דורש תשלום חודשי מתחדש בעלויות משתנות. ישנם שלושה מסלולים עיקריים - מנוי משפחתי חודשי בעלות של 29.90 ש"ח המאפשר שימוש משותף של עד שישה משתמשים בחשבון (5 ש"ח לאדם), מנוי אישי חודשי בעלות של 19.90 ש"ח ומנוי אישי לשנה בעלות של 199.90 ש"ח (בחישוב מקורב - 17 ש"ח בחודש).

ספוטיפיי

השימוש בספוטיפיי הוא חינמי אולם ישנה האפשרות לבחור במסלול פרימיום שמעניק כמה פיצ'רים מועילים (והכרחיים יש האומרים), מסלול הפרימיום של האפליקציה הוא בעלות של 19.90 ש"ח לחודש.

איך זה עובד?

אפל מיוזיק

השירות מאפשר אופצית חיפוש שירים לפי שם, אמן ומילים, דילוג בלתי מוגבל על האזנות והוספתם לספרייה אישית. כמו כן, האפליקציה גם מתאימה שירים "במיוחד בשבילכם" על סמך האזנות קודמות ובונה לכם פלייליסטים בהתאם וישנה גם האפשרות ליצור פלייליסטים מותאמים אישית. בנוסף, ישנה גם אפשרות להאזין לפודקאסטים ולפלייסטים גלובליים ולוקליים (טופ 100: ישראל, לדוגמה). לבסוף, אין פרסומות במהלך השימוש בשירות וניתן להוריד תכנים ולהאזינם גם ללא חיבור לאינטרנט.

© fotolia‏
 
ספוטיפיי
 
השימוש בספוטיפיי הוא חינמי אולם ישנה האפשרות לבחור במסלול פרימיום שמעניק כמה פיצ'רים מועילים (והכרחיים יש האומרים). בתור משתמשים חינמים, אינכם יכולים לחפש שירים באופן אינדיבידואלי אלא להאזין לפלייליסט מסוים שבתוכו נמצא השיר. בנוסף, ניתן לדלג על שירים רק שש פעמים בשעה. בדומה לאפל מיוזיק, גם בספוטיפיי נוצרים לכם מדי יום מספר פלייליסטים מותאמים אישית עבורכם, קיימת האפשרות להאזין לרדיו ולפודקאסטים וניתן ליצור פלייליסטים מותאמים אישית. בנוסף, במסלול הרגיל ישנן פרסומות כל כמה השמעות. מסלול הפרימיום מרחיב את אפשרויות האפליקציה: נפתחת אופציה לחיפוש שירים, כמות בלתי מוגבלת של דילוגים, ביטול פרסומות, הורדת שירים למכשיר והאזנה Offline (ללא חיבור לאינטרנט).

בשורה התחתונה

השאלה המרכזית בהכרעה זו היא האם אתם מוכנים לשלם כסף עבור השירות. אם התשובה היא לא - כמובן שתוכלו למצוא נחמה במסלול החינמי של ספוטיפיי, אולם אם באפשרותכם לשלם כמה שקלים נוספים מדי חודש, כמובן ששתי האפשרויות פתוחות בפניכם. אם אתם מעוניינים במינוי לכל המשפחה, כמובן שאפל מיוזיק משתלמת יותר. בכל אופן, שני השירותים מציעים תקופת התרשמות ללא תשלום של שלושה חודשים, כך שתוכלו לבדוק בעצמכם מהו השירות הנוח ביותר עבורכם. 

 
 
תגובות