החיים החדשים של צחי רבינא: "היה קשה לא לכתוב את פרחית". צילום פרטי

החיים החדשים של צחי רבינא: "היה קשה לא לכתוב את פרחית"

הם היו צמד כוכבי רשת קורעים במיוחד, אך המציאות הייתה חזקה יותר וצחי רבינא ופרחית מיקסה נפרדו. כעת, יהונתן סבג (הלוא הוא צחי) משחרר סדרת רשת חדשה בכיכובה של הדמות האהובה והפעם הוא יחפש אהבה חדשה. בראיון סיפר לנו על הקושי שריסק אותו ועל המסר שרבינא מעביר

שמו של צחי רבינא, דמות הרשת העממית עם הקיסם שכבשה את כולם, תמיד הלכה יחד עם בת הזוג (בחיים וכדמות) "פרחית מיקסה", אלא שלפני כחצי שנה, יהונתן סבג (מי שמגלם את דמותו של רבינא) התגרש מלירז עוזרי המגלמת את אשתו של צחי. המהלך הוביל אותו ליצור סדרת רשת חדשה בלעדיה ולהביא את צחי רבינא אל קדמת הבמה לבדו ולהציג את החיים שאחרי פרחית. היום (ב') סבג השיק סדרת רשת חדשה ("קח אותי רבינא") ובה ינסה למצוא את אהבתו הבאה של הדמות במעין ריאליטי מפוברק וכמובן - מצחיק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסדרה מככבים עמנואל לוי וגל זהבי על תקן מנחי הריאליטי ואת הדמויות המתחרות על ליבו של רבינא יגלמו ספיר בן רובי, אבי כהן, עדן גולדמן, שני שטיינגרט, גיל כהן ("כדברא", "תאגד") והזמר דודי בוזגלו בהופעת אורח. עם עליית הסדרה - תפסנו את יהונתן סבג לראיון מיוחד! 

איך נולד הרעיון לסדרה?

"מהחיים עצמם. שאלתי את עצמי, אוקי מה עכשיו? יש פרידה כואבת, צחי ופירחית כבר לא יכולים לצלם יחד. ואז הבנתי שאני לא צריך לחפש רעיונות מסביב, צחי רווק. בוא נעשה פארודיה על ריאליטי ונולד הרעיון ל'קח אותי רבינא'".

 

הגירושים במציאות השפיעו על הליך הכתיבה?

"השתדלתי לנתק את המחשבות. וודאי שמתוך כאב של פרידה כותבים את הדברים הכי טובים, ומקווה שעכשיו תצא הסדרה הכי טובה שיצרתי. האמת זה קצת שונה ממה שעשיתי עד היום עם צחי רבינא. פה זאת סדרה בת שבעה פרקים, כאשר כל פרק הוא ארוך עם עלילה, דמויות ולא מעט אנשי הפקה. בקיצור באלגן כמו שרק צחי רבינא מסוגל לעשות".

 

מוזר לעשות פרויקט של צחי רבינא ללא פירחית?

"לגמרי. אני רגיל לכתוב את השורה של צחי ואחרי זה מיד את התגובה של פירחית. לקח לי כמעט חודש לנתק את הדמות של פירחית מהראש. התחלתי לחקור מה צחי רוצה. וגיליתי-הפקה שייתנו לו קיסמים ללא הגבלה אקטימילים, מצלמות ופרסום וגם מועמדות חדשות על ליבו. צחי ליד בנות הוא הרבה יותר מצחיק".

יש עוד סיכוי לשיתוף פעולה ביניכם בעתיד תחת אותן הדמויות?

"שאלה טובה וקשה. האמת שאני לא יודע. שנינו בחרנו בדרך שונה והלוואי ופירחית (לירז) תצליח. יש לה כישרון אדיר ואני באמת מאמין שהיא תגיע למקומות גבוהים עם עבודה קשה ורצון. לא רואה את זה קורה אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד ולאן הדברים יתגלגלו..."

צחי ופירחית
צחי ופירחית © ענת מוסברג

מה נראה בסדרה הזאת שלא ראינו מצחי רבינא בעבר?

"צחי חוזר להיות גבר. שנים שהדמות הזאת הייתה תחת עינייה הגדולות של בת הזוג ועכשיו הוא מגלה את עצמו מחדש. הוא קובע את הכללים, הוא זה שצריך לבחור ולא בוחרים בשבילו. משהו בביטחון של צחי רבינא חוזר וזה הופך את הדברים למצחיקים יותר כי הוא כל הזמן מסתבך עם המתמודדים והמנחים. כל פעם צריך להסביר לו את הקונספט".

איך צחי מצליח להתמודד עם הגירושים מפירחית בעלילה?

"הפרק נפתח בזה שצחי מרוסק. תראה, כשאני כותב על צחי אני באיזשהו מקום כותב על עצמי. זה היה לא פשוט גם לי וגם לדמות. כי צחי חי את החיים שלי ואני כותב את הטקסט לפי מה שעובר עליי. המילה גירושים גם ככה גדולה ומלחיצה והיה לי קשה לסחוב אותה על הכתפיים. החודש הראשון מהגירושים היה לא פשוט ולא קל לפרק 10 שנות זוגיות. אבל החיים ממשיכים ואיך אומרים אצלנו 'ההצגה חייבת להמשך', אז אני זורק הכל על צחי. נורא קל לי להתמודד עם משברים דרך דמויות".

אתה חושב שיכולה להיות יורשת אמיתית לפירחית שתצליח להיות בת הזוג החדשה של צחי?

"לכל אדם ולכל דמות יש מחליף או מחליפה. ראינו את זה ב'ארץ נהדרת' ובעוד המון סדרות קומיות. אני לא מחפש את היורשת, אלא מחפש עכשיו את הדברים החדשים בצחי. את העולמות שלא ראינו בו. אומנם הוא עממי עם כובע וקיסם אבל הוא הדמות הכי עמוקה שיצא לי לגלם".

קח אותי רבינא
המועמדים © צילום פרטי

הבנו שצחי פתוח לכל האופציות ואחד המועמדים על ליבו הוא דווקא גבר. יש בזה סוג של אמירה? 

"עניין אותי לראות איך הדמות של צחי תגיב למישהו שונה לו מהנוף. לי, ככותב של הסדרה, היה חשוב להגיד אמירה ואני אומר את זה באחד מהפרקים כצחי רבינא 'ינון' (שם הדמות המתמודד על ליבו של צחי, אותו מגלם אבי כהן) בזכותו נחשפתי לעולם הזה והכרתי אדם מדהים. לי זה לא משנה אם הוא הומו או סטרייט או כל דבר אחר - שכל אחד יחייה את החיים שלו איך שהוא רוצה! וזה בעצם מה שהיה חשוב לי להעביר. שכל אחד יתעסק בחיים שלו ונקבל את החבר שלנו כמו שהוא".

מה צחי מחפש בכלל?

"צחי מחפש אנשים שאפשר לצחוק איתם. שישמחו איתו. הרי מי זה צחי רבינא? זו דמות שלוקחת סיטואציה וצוחקת עליה. זה החיים שלו והלוואי שאני כיונתן הייתי ככה. צוחק על כל דבר. לפעמים קורים לי דברים שקשה לי להתמודד איתם אז אני אומר לעצמי: 'יונתן עכשיו תחשוב כמו צחי' וזה פותר הכל. צחי מרפא לי את הלב!".

ספיר בן רובי
ספיר בן רובי © צילום פרטי

הפורמט בסדרה החדשה הוא למצוא אהבה במעין ריאליטי, יש סיכוי שבמציאות תלך גם אתה על האופציה הזאת?
"זה הדבר הכי מנוגד לאיך שאני מתנהל בחיים שלי. את האהבה החדשה שלי אני רוצה למצוא במקום שקט, פחות מצלמות ואנשים. אני לא רואה את עצמי יוצא לדייטים כי הביישנות הורגת אותי, אז מול מצלמות? אם זה יקרה יהיה להם רייטינג שיא מהפאדיחות שאעשה שם".

עם עמנואל וגל
עם עמנואל וגל © צילום פרטי

מה החששות הכי גדולות שלך?
"איך הקהל יקבל את הסדרה בקונספט החדש. האם עדיין צחי כזה מצחיק? אני מכיר המון זמרים שלפני שיר חדש שלהם לא ישנים בלילה, אז אני כזה בערך. כי בסופו של דבר המטרה היא לשמח אנשים ולגרום להם לצחוק וחיוך. וזה דבר קשה אבל מבורך!"

איך זה לראות את כל האהבה כלפי דמות שאתה יצרת?

"אושר. כשהייתי ילד קטן חלמתי בלילות שאנשים יבקשו ממני ברכה, יראו לי אהבה ברחוב. וזה היום פשוט מטורף. אהבת החינם שאני זוכה לה היא מתנה משמיים וכל זה הופך אותי לאדם מאושר. תודה לקב"ה שמסייע לי להמשיך ליצור סדרה וחומרים חדשים למרות כל הקשיים בדרך. זה הזמן להגיד תודה לכל מי שלקח חלק בהפקה וביניהם לקאסט המוכשר, לצלם גל יסייב, למפיקה הדס וייס וגם לעורכים - הסדרה נערכה במינסק שבבאלרוס על ידי חברת הפקה ישראלית בבעלותו של שמואל כהן שעשו הכל בצורה מקצועית". 

 
תגובות