לתנאי אקסטרים: דל משיקה את הטאבלט החדש שלה. Dell

לתנאי אקסטרים: דל משיקה את הטאבלט החדש שלה

חברת הטכנולוגיה DELL משיקה טאבלט חדש המיועד במיוחד לעמידה בתנאים סביבתיים קשים ויוצאי דופן. שטחי לחימה, אתרי בנייה, תנאי מזג אוויר קשים, בכל אלו מיועד הטאבלט החדש להצטיינות

מעבר לשימושים הביתיים בסמארטפונים ובטאבלטים, לעיתים הטאבלט משמש ציבור רחב של אנשים במקומות מעט פחות קונבנציונליים בניגוד למשרד או לבית. במיוחד בשביל המקומות שהטאבלטים ה"מסורתיים" לא יכולים לתפקד בהם במלוא העוצמה, משיקה DELL את ה-Latitude 7220 Rugged Extreme. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גודל המסך של הטאבלט החדש הוא 12 אינץ' בעל צג Full HD עם ציפוי נגד סנוור. לטאבלט מעבדי Intel Core דור שמיני וכונן אחסון מירבי של 2 טרה-בייט. הטאבלט מוגן בפני מים, אבק ולכלוך ואף עמיד לנפעילה מגובה של עד 1.2 מטרים ולטמפרטורות ממינוס עשרים ועד 62 מעלות צלזיוס. למכשיר Wi-fi 802.11ax וטכנולוגיות 'עוקפות תקשורת רדיו' כך שניתן להישאר מחוברים מכל מקום על הגלובוס. לבסוף, נעילת המכשיר מתאפשרת בשתי דרכים: מנגנון זיהוי פנים וחיישן טביעת אצבע. 

© Dell

בין אם אתם מטיילים, חובבי אקסטרים, חובבי תנאי שטח קיצוניים ובעלי זיקה למקומות פחות קונבנציונליים, אין ספק כי תוכלו למצוא שימוש בטאבלט החדש. ה-Latitude 7220 Rugged Extreme זמין לרכישה אצל המפיצים המורשים של דל במחיר מומלץ לצרכן של 1,599 דולר (בסביבות 5,600 ש"ח).

 
תגובות