יוצרי תוכן, התעוררו: וואווי משיקה את ה-Nova 5T. HUAWEI

יוצרי תוכן, התעוררו: וואווי משיקה את ה-Nova 5T

ענקית הסלולר הסינית וואווי במכשיר נוסף המיועד בעיקר לצעירים החיים את הרשתות החברתיות, ה-Nova 5T. המכשיר החדש בעל מערך מרובע של מצלמות אחוריות ומפרט טכני אשר מותאם במיוחד לצילומים מקצועיים

לנוכח התחרות האינטנסיבית בשוק הסלולר בעולם בימים אלו, הרצון לפרוץ לתודעת הקהל עם מוצר חדש כמה שיותר מהר עומד בראשה של כל חברה. כעת זהו תורה של ענקית הסלולר וואווי כאשר היא משיקה את ה-Nova 5T, מכשיר ביניים המיועד בעיקר ליוצרי תוכן ואפילו לעוסקים מעט בגיימינג. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה-Nova 5T בעל גודל מסך של 6.26 אינץ' בעל תצוגת FullView ומעבד Kirin 980 הקיים גם במכשירי סדרת ה-P30. למכשיר נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט ונפח זיכרון פנימי RAM של 6 ג'יגה-בייט. בכל הנוגע למצלמות, לסמארטפון מערך צילום אחורי מרובע עם מצלמה ראשית באיכות של 48 מגה-פיקסל, מצלמה אולטרה רחבה של 16 מגה-פיקסל ושתי מצלמות של 2 מגה-פיקסל כאשר האחת מיועדת לצילומי בוקה (צילום בעל משחק עם הפוקוס) והשנייה לצילומי תקריב (זום) של עד 4 ס"מ.בנוסף, למכשיר מצלמה אחורית באיכות של 32 מגה-פיקסל. מערכי הצילום במכשיר כוללים גם מייצבי תמונות ומנעות פוקוס אוטומטי. ל-Nova 5T נפח סוללה של 3,750 מילי-אמפר לשעה כאשר לפי וואווי, מאפשרת טעינה של עד כ-50% סוללה ב-30 דקות בלבד. 

Note 5T
Nova 5T © HUAWEI

אין ספק כי המכשיר מספק פתרון לאלו המעוניינים במכשיר עם ביצועים מכובדים אך לא ממהרים לרוץ ולרכוש את מותגי הדגל היותר נפוצים בשוק. ה-Nova 5T זמין כעת לרכישה בעלות מומלצת לצרכן של 1,749 ש"ח ומגיע בשלושה צבעים: כחול, סגול ושחור. 

תגובות