לא רגיל: כלב חד הקרן ששבר את האינטרנט. צילום מסך

לא רגיל: כלב חד הקרן ששבר את האינטרנט

בשבועות האחרונים, נחשפה הרשת לנרוול, גור כלבים בעל זנב אחד נוסף במקום לא שגרתי. הרשת לא נשארה אדישה למראה זה והפכה את גור הכלבים ה״חריג״ לנאהב עוד יותר

הכל החל בציוץ של חשבון הטוויטר @WeRateDog שלפתע פרסם גור כלבים אשר נולד עם זנב נוסף על מצחו. הציוץ מהר הפך ויראלי והעפיל ליתר הרשתות החברתיות, ביניהן אינסטגרם ופייסבוק, שם קיבל אהדה עוד יותר. הרשת פתחה את הלב, קיבלה אותו לחיקה ובמיוחד הציפה בשאלות על מקור הדבר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

״כלב חד הקרן״, זה השם אותו הביאה לנרוול, גור הכלבים שלפתע צץ לחיינו. כמובן שמיד החלה מסכת שאלות בתקווה להבין איך דבר כזה יכול לקרות ואפילו יותר חשוב - אם נוורל יכול לכשכש גם בזנב זה. בראיון למגזין טיים, התראיינה ראשל סטפן, מייסדת מקלט הכלבים אשר מצא את נרוול. ״זנב הפנים הינו ללא שום פעולות מיוחדות ולא משפיע לו (לנרוול) בשום צורה על חיי היום יום [...] למעשה, הוא אפילו לא מבחין בקיומו, פשוט חי את חייו, עושה מה שהוא עושה ולא אכפת לו״, אמרה סטפן בתרגום חופשי.

תוך ימים ספורים בלבד, צבר הפוסט מאות אלפי תגובות וציוצים מחדש (retweets), מיליוני לייקים ובמיוחד מצא אצל כולנו מקום בלב. העמותה שהצילה וגידלה את נרוול, פרסמה גם כי לאחר בדיקות וטרינריות, ככל הנראה הזנב אינו מסוכן להמשך קיום חיו של נרוול. בזכות הפוסט, מעל ל-300 בקשות אימוץ נשלחו אל מקלט הכלבים אשר מחזיק ומגדל את נרוול, אולם בינתיים, עד אשר הווטרינר יבטיח בוודאות כי זנב הפנים על מצחו של נרוול אינו מהווה סכנה לחיו, לא ניתן לאמץ אותו.

 
תגובות