קופצת עשור: סמסונג הציגה בישראל את הגלקסי S20. צילום: יובל שיפמן

קופצת עשור: סמסונג הציגה בישראל את הגלקסי S20

לכבוד העשור החדש, חברת סמסונג החליטה לקרוא לסדרת הדגל החדשה שלה S20, שתכלול שלושה דגמים שונים שמוצגת לצד הסמארטפון המתקפל Z Flip. מדובר במכשירים החזקים ביותר שסמסונג הציגה, עם מערך צילום חדש ומשודרג, ולא מעט תוספות מעניינות

עשור חדש מביא איתו הפתעות, וחברת הענק הקוראנית לא מאכזבת. ביום חמישי הציגה סמסונג בישראל את הדור הבא של מכשירי הדגל שלה, סדרת ה-S20 שכולל את הגלקסי S20, גלקסי S20 פלוס, וגלקסי S20 אולטרה. בראש החידושים נמצאת המצלמה, שבגרסת האולטרה מגיעה עם לא פחות מ-108 מגה-פיקסל, ומרחיבה את יכולות הזום והחיתוך בעריכת התמונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד המאפיינים הבולטים בגסרת האולטרה הוא יכולת זום של X100, דרך עדשת טלפוטו. שילוב של זום אופטי, דיגיטלי, ובינה מלאכותית שדואגת לצלם מספר רב של תמונות כדי ללכוד כמה שיותר פרטים. ב-S20 ובגרסת הפלוס, הזום מגיע עד X30. צילום הוידאו מגיע עד 8K, עם אפשרות של צילום תמונות סטילס מתוך הוידאו בדיעבד, בזכות כמות הפיקסלים הגבוהה בפריים. גם צילום הלילה עבר שדרוג. מצלמת הסלפי בשני הדגמים הראשונים מגיעה עם 10 מגה-פיקסל, ובגרסת האולטרה 40 מגה-פיקסל.

גלקסי S20 אולטרה
גלקסי S20 אולטרה © צילום: יובל שיפמן

הסדרה החדשה מצוידת במעבד Exynos 990 החדש, שמביא ביצועים משופרים. אם דאגתם לגבי הסוללה, ה-S20 יגיע עם 4,000 מיליאמפר-שעה, גרסת הפלוס עם 4,500, והאולטרה עם 5,000. כולם יגיעו עם הטענה מהירה של 25 וואט, וגרסת האולטרה גם תתמוך בטעינת 45 וואט (אך מטען כזה נמכר בנפרד). שני הדגמים הראשונים יגיעו עם 8 ג'יגה-בייט RAM, והאולטרה עם 12. כל הדגמים מגיעים עם 128 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח.

בנוגע למסך, ה-S20 יגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ', הפלוס 6.7 אינץ' והאולטרה 6.9 אינץ'. כולם ברזולוציית 3200x1440 פיקסלים. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 10 מובנה, בגרסת oneUI. יש חיישן טביעות אצבע. תוכלו לקנות את אחד המכשירים החדשים כבר ב-6 במרץ במגוון חנויות. גלקסי S20 מגיע בצבעים אפור קוסמי, כחול ענן וורוד ענן, ובמחיר מומלץ לצרכן של 3,499 ש"ח. גלקסי S20 פלוס מגיע בצבעים אפור קוסמי, כחול ענן, שחור קוסמי, ובמחיר מומלץ לצרכן של 3,899 ש"ח. גלקסי S20 אולטרה מגיע בצבעים אפור קוסמי, שחור קוסמי, ובמחיר מומלץ לצרכן של 4,799 ש"ח.

ההשקה
ההשקה © צילום: יובל שיפמן
גלקסי S20 אולטרה
גלקסי S20 אולטרה © יח"צ

"סדרת S20 Galaxy החדשה משנה את הדרך שבה התרגלנו להשתמש בסמארטפונים שלנו" מסביר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל. "עם זום כפול מאה, סוללה עוצמתית מבעבר ומסכים חדים בעלי קצב ריענון גדול מאי פעם שיספקו גם את צרכיהם של הגיימרים ההדוקים ביותר. בסמסונג עשו מאמצים רבים כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מהמכשירים החדשים כמה שיותר מוקדם - ולראיה ההשקה המקומית שמתרחשת ימים בודדים לאחר אירוע החשיפה העולמית שהתקיים בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר".

גלקסי Z Flip

ניסיון נוסף, מעיין דף חלק, שסמסונג פותחת בתחום המכשירים המתקפלים אחרי ה-Fold. הכירו את המכשיר הראשון בסדרת ה-Z, שגודלו 6.7 אינץ' והוא מתקפל בצורה קומפקטית בגודל כף היד. סמסונג פיתחו ממשק מיוחד בשבילו, כדי להשתמש בקיפול שלו למגוון פיצ'רים מיוחדים. בנוסף, המכשיר יכול להתקפל במגוון זוויות שונות, כדי לאפשר לכם יותר מרחב שימוש בו.

מצב Flex מאפשר לכם לנצל את הקיפול במסך לעבודה מקבילה. תוכלו לדפדף בין תמונות, סרטונים ותכנים בצג העליון, ולשלוט בהם צג התחתון. תוכלו לראות סרטון ביוטיוב בצג העליון ולחפש סרטונים נוספים בצג התחתון, ועוד אפשרויות מיוחדות. אם המכשיר סגור, עדיין ישנו צג קטן שבו תראו שעה, תאריך והתראות. ה-Flip Z Galaxy יהיה זמין לרכישה בישראל בצבעים שחור, סגול או זהב. במחיר של החל מ-5,500 ש"ח.

מנסים שוב את מזלם. ה-Z Flip
מנסים שוב את מזלם. ה-Z Flip © צילום: יובל שיפמן

 

תגובות