גם המחיר MAX: זה מה שחשבנו על ה-AirPods Max החדשות שהושקו. מתוך ערוץ היוטיוב של APPLE

גם המחיר MAX: זה מה שחשבנו על ה-AirPods Max החדשות שהושקו

באפל השיקו אוזניות איר-פודס חדשות, הפעם בחרו לחזור לסגנון ה-"Over Ear" • האם הן מסתמנות כהצלחה? זה מה שחשבנו!

לאחר אירוע ההשקה הגדול שהתקיים לאחרונה, בו חשפה חברת אפל מספר מכשירי דגל חדשים (בניהם ארבעה מכשירי אייפון, שני שעונים חכמים, דגמי mac מעודכנים ובנינו – מה לא קיבלנו?), הכריזה החברה על אוזניות האיירפודס החדשות במסגרת השקה 'שקטה' שהתקיימה אתמול (ג'). הרגשנו שזה מתבשל, הרגשנו שזה יקרה בקרוב, אבל למחיר כזה לא ציפינו (ביחס למה שקיבלנו).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חברת אפל ידועה כאחת החברות המובילות בתחום וכן הכי מרוויחות ומצליחות בעולם בתחום הטכנולוגיה,.עד לפני מספר שנים יצרה מספר מצומצם (אך לגמרי מכובד!) של מכשירים מדי שנה. כיום, זו לא נחשבת שנה שמסתיימת אם לא ראינו בה לפחות ארבעה סוגים של מוצרים חדשים.

אחד המוצרים הנמכרים אשר נתן פייט משמעותי לאוזניות ה-True Wireless (אוזניות אלחוטיות) הם אוזניות ה-AirPods המוכרות. יש כאלה אשר יעידו על עצמם שהם לא מסוגלים לצאת מהבית בלעדיהן, יש כאלה שיגידו שיותר מחצי שעה איתן על האוזניים והם מאבדים את זה, אך דבר אחד בטוח – ה'איירפודס' כבר מזמן לא עוד אוזניות, לפעמים אפילו נדמה שכבר הפכו לפריט מגניב שכיף לשים על עצמך, גם אם אתה לא באמת משתמש בו...

 

האוזניות עברו מספר שינויים, החל מהדגם הראשון שהושק בסוף שנת 2016 (האוזניות בעלות המראה הקלאסי והמוכר), תוספת פיצ'ר הטעינה האלחוטית בקייס ועד לאוזניות האיירפודס פרו בעלות עיצוב שונה לחלוטין מהקודמות. כרגע נראה שנעשה השינוי הגדול ביותר, אפל הכריזה על האיירפודס מקס – אותו השם, עיצוב שונה (אוזניות Over Ear), והמחיר...

מה שמייחד את הדגם החדש הוא כמובן העיצוב, אוזניות המקס (כצפוי) מחזירות את סגנון ה- Over Ear שנראה שנשכח בשנים האחרונות. האוזניות, בשונה מהדגמים הקודמים מכסות את כל האוזניים ופותרות את הבעיה לאותם האנשים שחוו בעיות נוחות עם הדגמים הקודמים. אפל מוסיפה לדגם זה טכנולוגיה חדשה אשר עשויה למתן את הלחץ שהאוזניות מפעילות על הראש ובכך להתאים את האוזניות למגוון רחב של אנשים. החיסרון היחיד שאני יכול לצפות כרגע (מבלי להתנסות בהן) הוא הבד ב"עטיפה", אשר עלול לחמם את האוזניים ולספוג זיעה בזמן האזנה ממושך. אפל הוסיפה לדגם זה גם שמונה מיקרופונים לביטול הרעשים האקטיבי (ANC), אשר מביאים את האוזניות לזכות בקטגוריית ביטול הרעשים הטוב ביותר, אבל מניסיון עבר, אפל אוהבת לצאת בהצהרות, ולא הייתי מסתמך על זה.

© מתוך ערוץ היוטיוב של APPLE

תכונה נוספת שהתווספה לדגם המעודכן, היא טכנולוגייה התומכת בתכני 7.1 ו-5.1, שתפקידה לתת למשתמש לזהות מאיזה כיוון מגיע הצליל ובכך ליצור צליל עמוק יותר. יהיה מעניין לראות איך זה בפועל ועד כמה השינוי משמעותי.

בדומה לדגמים הקודמים, אפל משאירה את הפיצ'רים החשובים, כמו היכולת לשלוט בפלייליסט השירים דרך האוזניות עצמן, לשלוט בווליום, חיישן הקולט אם האוזניות הופרדו מהאוזניים ובכך מפסיק וממשיך את הניגון, וכמובן, יכולת שליטה בסירי.

כל זה דווקא לא יתבצע בטאצ', אלא יתנהל דרך ה"כתר" המוכר לנו מהשעונים החכמים של אפל. עוד אין לגמרי פרטים על הצורה בה הפיצ'רים יופעלו, אך זה יגיע בימים הקרובים עם הסרטונים והמדריכים השונים.

© מתוך ערוץ היוטיוב של APPLE



תגובות