זה מה שחשבנו על ה-Samsung S21 Ultra עם כיסוי ה-S-Pen החדש. יחסי ציבור, באדיבות סמסונג ישראל

זה מה שחשבנו על ה-Samsung S21 Ultra עם כיסוי ה-S-Pen החדש

לאחר שמועות רבות על כך שענקית הסמארטפונים תפסיק לייצר דגמים חדשים של סדרת ה-Note, סמסונג החליטה לעשות צעד חכם ומרענן והוציאה את כיסוי ה-S-Pen למכשיר ה-S21 Ultra אשר מהווה כרגע מכשיר דגל מצוין. זה מה שחשבנו על הפיצ'ר החדש, ועל המכשיר בכלל!

לא מעט זמן שאנחנו שומעים על התמיכה שצפויה לבוא למכשיר הדגל של סמסונג בפיצ'ר מנצח שקיים כבר כמה שנים, אבל רק לאחרונה קיבלנו את האישור הסופי של סמסונג לגבי הסוגייה, החברה שלחה אלינו לסקירה את מכשיר ה-S21 Ultra ביחד עם כיסוי ה-S-Pen המיוחד, ונראה שזה לגמרי הצעד הנכון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל במכשיר בפני עצמו

על המכשיר לא אפרט יותר מדי, אניח שכבר שמעתם עליו הרבה, ה-S21 אולטרה הוא מכשיר דגל מצוין שעונה על כל הצרכים שכל משתמש בערך יכול לבקש מסמארטפון (ואפילו יותר). המכשיר עצמו קיים ומשווק כבר מספר חודשים כך שלא יהיה לי יותר מדי מה לחדש לגביו.

המכשיר מצויד בסוללה טובה של 5,000mAh שהספיקה לי לקצת פחות מיום וחצי של שימוש בסיסי, מערך מצלמות מרובע (+מצלמת סלפי קדמית הממוקמת ב"חור" בראש המסך) שנותן ביצועים מעולים (מצלמה ראשית של 108MP, עדשה רחבה, ושתי עדשות זום אופטי), עם מצבי צילום מגוונים שעוזרים לנו לקבל תמונה חדה, ברורה ויפה יותר. בנוסף, קיימים רמקולים סטריאופונים שנותנים ביצועים טובים מאוד, מסך AMOLED 120Hz בגודל 6.8" ובאיכות מצוינת, מעבד Snapdragon 888 מבית קוואלקום. בגדול אסכם ואגיד שלא מצאתי דבר רע אחד להגיד על המכשיר.

© יחסי ציבור, באדיבות סמסונג ישראל

אני חושב שסמסונג היו יכולים לפרגן בסוללה מעט יותר חזקה שתספיק לזמן ארוך יותר, אבל זהו חיסרון אחד קטן ביחס למכשיר מצוין שקיבלנו, לגמרי נראה שהחברה למדה מהטעויות שעשתה בשנה שעברה (בעיקר בהיבט הצילום) והביאה לנו מכשיר חזק יותר, עמיד יותר ומלא בשיפורים.

המכשיר כמובן מגיע עם חיישן טביעת אצבע מתחת למסך, זיהוי פנים, יכולת טעינה מהירה וגולת הכותרת - עם תמיכה בדור ה-5G (לי באופן אישי לא יצא לבדוק בגלל חוסר קליטה באיזור מגוריי).

בדומה לצעד שעשתה חברת אפל, גם סמסונג הוציאה את המטען והאוזניות והחליטה למכור אותם בנפרד, דבר שקצת איכזב אותי, אבל אין מה לעשות, נראה שלשם אנחנו הולכים ונצטרך להתרגל למציאות הזו לעוד זמן רב. דבר נוסף שנאלצנו להיפרד ממנו בדגם הזה הוא היכולת להרחיב את הזיכרון, כך שאם תכננתם לרכוש את המכשיר ולהרחיב את הזיכרון בעזרת כרטיס תאלצו לוותר על הרעיון (אבל נשאר אופטימיים, אולי נזכה לראות את שובו של כרטיס הזיכרון בדגם הבא).

© יחסי ציבור, באדיבות סמסונג ישראל

ומה לגבי התמיכה ב-S-Pen?

לראשונה מאז הקמתה, סמסונג החליטה לשלב בין שתי סדרות הדגל שלה, סדרת ה-S וה-Note ולמכור בנפרד למכשיר הדגל שלה את העט המוכר, עם מספר שדרוגים לא רעים וקייס מיוחד.

השימוש בעט הוא פשוט מדהים, ובתור אחד שלא יצא לו אף פעם להשתמש במכשיר עם עט סטיילוס, יהיה לי מאוד קשה להיפרד ממנו. היכולת לרשום תזכורות בכתב יד, לצלם סלפי בעזרת העט והשימוש שכבר נהיה שוטף עם עט ביד רק מעצים את החוויה ומוסיף מאוד.

© יחסי ציבור, באדיבות סמסונג ישראל

התפעול של העט והחיבור שלו למכשיר הוא מאוד פשוט ולמעשה אין צורך בשום התקנה, המכשיר מזהה באופן אוטומטי את העט ומתחבר אליו, אין שום צורך בלחיצות כאלה ואחרות, תפעולים ושאר הגדרות. למעשה יש בו רק חיסרון אחד - העובדה שאין מקום ייעודי בתוך המכשיר לעט והחובה להשתמש בקייס מאוד ספציפי שמצאתי כלא נוח במיוחד.

בתור אחד שלא כל כך אוהב להשתמש במגני-ספר, אני יכול להגיד שחווית השימוש במגן הייתה לא משהו, החלק החיצוני עלול להיפתח מעצמו בכל זמן והפיצ'ר של חלון התצוגה הקטן לשעון והתראות לא באמת מועיל. בקיצור - אם הייתה האופציה להשתמש במגן אחר הייתי מאוד שמח (ועדיין לא מאוחר!)

סמסונג הוסיפה פיצ'רים נוספים לעט ומצאתי את עצמי משחק במשך שעות במשחקים ייעודיים לעט (משחקי אמנות כמו צביעה וציור). השימוש בעט הוא חלק וזמן התגובה הוא מהיר ביותר, לא יצא לי לחוות פעמים שהעט והמכשיר היו לא מסונכרנים או שהחיבור בניהם אבד.

לסיכום, נראה שהזמן האחרון עושה רק טוב לחברת סמסונג, השימוש בעט המוכר והמעולה עם מכשיר הדגל הטוב הוא פשוט מדהים, גם למי שמתעסק באמנות, גם למי שעובד עם ניהול תזכורות וזה יכול להועיל לו וגם למי שזה סתם נראה לו מגניב.

תגובות