הדרך הקלה והפשוטה ליצור צילומים ברמה מקצועית – רקעים לצילום. adobestock (אילוסטרציה)

הדרך הקלה והפשוטה ליצור צילומים ברמה מקצועית – רקעים לצילום

צילום ברמה גבוהה הוא כיום הרבה יותר נגיש לציבור הרחב מאשר בעבר, כמו שיודע כל בן נוער שהתנסה במצלמות של האייפונים החדשים, למשל. למרות הרמה הגבוהה של המצלמות המותקנות לפחות בחלק מהסמארטפונים כיום, הן עדיין לא מאפשרות לצלם ברמה מקצועית של ממש, כמו שמתאפשר בסטודיו לצילום. אך בכל זאת ניתן להגיע גם לרמת צילום מקצועית, במידה ורק מצטיידים באביזרים הבסיסיים הנדרשים

כתבה פרסומית

על מנת לצלם ברמה מקצועית של ממש לא חייבים לקנות עכשיו את כל ציוד הצילום המקצועי שנמצא בסטודיו לצילום, ציוד יקר ומתקדם. במקום זאת, אפשר להצטייד רק בכמה מהאביזרים הבסיסיים והחשובים ביותר לצורך שיפור איכות התמונה, ובהשקעה מינימאלית להצליח להגיע לרמה הגבוהה ביותר של צילום. רקעים לצילום, אותם ניתן לרכוש בכמה מאות בודדות של שקלים בלבד, הם מהאביזרים העיקריים בהם כדאי להתמקד במידה ומעוניינים לצלם ברמה גבוהה ומקצועית של ממש.

מדוע דווקא רקעים לצילום?

כמובן שעל מנת לצלם ברמה גבוהה וכמעט מקצועית קיים צורך במצלמה טובה, אך זה מובן מאליו (וכאמור, ניתן למצוא כיום מצלמות ברמה גבוהה ביותר אפילו בסמארטפונים החדשים, שלא לדבר על מצלמות דיגיטליות שניתן לרכוש במחירים נמוכים יחסית).

מי שמעוניין באמת להעניק יתרון מסוים לצילומים שהוא מוציא ולהעלות אותם לרמה של סטודיו לצילום, כדאי שיצטייד ברקעים לצילום – מסך מיוחד המשמש כרקע לתמונה, וניתן לפתיחה ולפרישה בכל מקום ובכל זמן ללא יותר מדי עבודה או מאמץ.

מדוע דווקא רקעים לצילום? ובכן, מכיוון שרקע חלק ונקי מאפשר ליצור תמונה ברמת איכות גבוהה, כפי שקשה להשיג ללא שימוש ברקע ייעודי ומתאים. דוגמה ספציפית לכך היא רקע לבן אשר נמשך לא רק מאחורי האדם/אובייקט המצטלם, אלא גם לכיוון הרצפה. רקע לבן מסוג זה שובר את הפינה הקיימת בדרך כלל בין הרצפה לבין המישור שמאחורינו (הקיר), ומאפשר ליצור תמונות סטודיו של ממש, בין אם של אנשים ובין אם של חפצים (באמצעות רקע לבן שכזה מצלמים פריטים ומוצרים לקטלוגים, למשל). 

דוגמה מוכרת נוספת היא רקע ירוק, אותו מציבים בדרך כלל כאשר מעוניינים "לנקות" במחשב בקלות וביעילות את הרקע, ולמשל ליצור רקע ממוחשב או להדביק את התמונה שצילמנו יחד עם רקעים מתמונות אחרות.

בנוסף, ניתן לרכוש כיום בעלות מזערית גם רקע שחור, אפור, וורוד וכמו כן מתקן רקעים בו ניתן להחליף את צבע הרקע בקלות ובמהירות, על פי הצורך.

מלבד לעובדה כי רקע לצילום משדרג מיד את רמת האיכות של הצילום ומאפשר ליצור בקלות יחסית אפקטים אלו ואחרים (או פשוט ליצור תמונה נקייה ואסתטית ברמה מקצועית), מדובר במוצר מומלץ ופופולארי מכיוון שהוא אינו עולה הרבה (מאות בודדות של שקלים), וניתן לפירוק, קיפול והרכבה בקלות ובמהירות בכל מקום בו הוא נדרש.

המאפיינים הללו הופכים רקע לצילום לאביזר מתבקש עבור כל חובב צילום או צלם מקצועי, מתחיל או וותיק, בין אם מעוניינים לצלם בבית, בסטודיו, בשטח או בכל מקום אחר.

להזמנה אונליין של רקעים ומגוון אביזרי צילום נוספים הכנסו לכתובת https://www.2click.co.il/