ה-Oculus Rift מציאות מדומה בשבע מאות שקל?. צילום: צילום מסך מהאתר הרשמי

ה-Oculus Rift מציאות מדומה בשבע מאות שקל?

במציאות שאנחנו חיים בה הכול פשוט ומובן. המשחקים שלנו בתוך המחשב, אנחנו ממוקמים לנו בנוחות על הכיסא, הכל טוב. המציאות הזאת במחיר של קונסולה לא יקרה? כל הפרטים

הOculus Rift הוא סוג מסוים של משקפיים, גדולות, שחורות, שמקטינות את המציאות שסביבנו ומתמקדת במסך המחשב ככה שהוא יכסה את כול שדה הריאה שלנו, וייצור אשליה שאנחנו נמצאים ממש בתוך המשחק, בנוסף לזה, אם נפנה את הראש שמאלה או ימינה, שדה הראיה של המשחק יזוז איתנו.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

החברה שמייצרת את המשחק נקנתה על ידי פייסבוק לפני קצת יותר משנה עבור 2 ביליון דולר (!) ומאז המוצר רק הולך ומתפתח. בשיחה עם מייסדי החברה נאמר שמתוכנן לעלות את קצב הרענון ולהקטין את גודל ומשקל המוצר אפילו יותר!

כרגע נראה שכל גיימר שמכבד את עצמו צריך למצוא עבודה או להפסיק לקנות כל כך הרבה סקינים במשחק LOL, כי אפילו שאחד ממייסדי המוצר אמר שהמחיר יהיה הכי זול שאפשר, המציאות אומרת שהמחיר ינוע בין 200 ל400 דולר. 

יותר מ-100 אלף יחידות Oculus Rift כבר נמכרו בין ערכות הפיתוח הראשונות והשניות, וכבר סייע בפיתוח של ה-Gear VR של חברת Samsung.

Gear VR
Gear VR @ צילום מסך מהאתר הרשמי

עדיין לא ידוע תאריכי היציאה של הGear VR והOculus Rift, אך כן אפשר לומר בוודאות שכאשר זה יתפוס, זה ישנה את כל חוקי הגיימרים הקיימים.

תגובות