חצו כל גבול: סרטון מביש ומביך על הצל. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

חצו כל גבול: סרטון מביש ומביך על הצל

האם יואב אליאסי (הצל) עומד לשבור את ההבטחה שלו שלא להתעסק באלימות? צפו בסרטון שאולי יגרום לו לקחת את החוק לידיים. אזהרה: הסרטון חולני

בזמן שיואב היה עסוק בלהיות המנהיג של הימין ברחובות, היו כאלה שהיו עסוקים בלרדת לו על החיים. ה"צבא" שהקים, "האריות של הצל", הואשם באלימות רבה ואילו יואב עצמו זכה להתגרויות רבות ברשת. עד לא מזמן הוא לא הראה סימנים של כעס ואפילו זרם עם העמוד "הצל עושה דברים חמודים".

עכשיו? כנראה שהכל עומד להשתנות. למה? כי קם אדם שהחליט לעלות סרטון מוגזם על יואב, סרטון מגעיל שפשוט יורד על יואב, בצורה שפלה.

עוד בערוץ דיגיטל של פרוגי:

 

זה סרטון של "השרוט". זה סרטון שאין לו שום קשר ל"צל", עד להיום. קם אדם אחד והחליט לקחת את הסרטון הזה, עם כמה תמונות של "הצל" ולחבר אותם. הוא שינה את השם "לימור" ל-"לין מור", שהיא בקשר עם "הצל". שימו לב, הסרטון הבא הוא חולני לחלוטין:

בסרטון הזה, שפורסם ביוטיוב ונמחק משם, אך עלה בנפרד בפייסבוק של "הצל", אפשר לראות את השיר המדויק, כפי שצוין. "הצל" בעצם מאיים על התוקף במילים אלו: "אני מודיע חד וחלק שאם מי שעשה את הווידאו הזה לא נעצר בשבועיים הקרובים (ברגע זה אני מגיש תלונה), אני לוקח את החוק לידיים ושובר לו כל עצם בגוף ואז אני אתן סיבה טובה למדיה ולשמאל לקרוא לי אלים".

הוא מוסיף שאם מישהו היה מקלל את מירי רגב שהוא מאוד אוהב, מזמן האדם היה בכלא, אך כשיש משהו כלפיו? אה, אפשר לחכות. "לדבר ככה על האמא של הילד שלי ולהשפיל אותה, זה גבול שלא עוברים ומי שעבר, או ילך לכלא או ישלם בשיניים", אם כי לא בנימה תוקפנית כל כך, האדם שפרסם את הסרטון, אכן הגזים.

התגובות לסרטון
התגובות לסרטון © צילום מסך מהפייסבוק
 

 

תגובות