ארבעת המונטאז'ים שעשו לנו את השבוע!. צילום: צילום מסך מהסרטון

ארבעת המונטאז'ים שעשו לנו את השבוע!

מהם ארבעת המונטאז'ים שעשו לנו את השבוע? מה זה בכלל מונטאז' ומאיזה משחק הם? כמה כוכבים הם קיבלו? כל הפרטים בתוך הכתבה!

מה זה מונטאז'? אה, זה קל. אתם משחקים באיזה משחק במחשב או בקונסולה מסוימת, אתם יכולים לשחק במשחק המדובר ולאחר מכן, לערוך את הסרטון, לסרטון עם מוזיקה וצורה מגניבה של עריכה. הסרטון הסופי - הוא מונטאז'. מיותר לציין כי מדובר על תחום הגיימינג.

מה הטובים ביותר של השבוע? אתם חייבים לראות! 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

MW2 By Sprattyyy

כנראה ההריגות הכי חולנויות שראינו בחיים. ה-QuickScope מעולה, הסינכרון מדהים, אין פיספוסים והביצועים מפחידים. sparttyyy מראה לכולנו למה בדיוק צריך לפחד ממנו ולמה לא כדאי לנו להיות בקבוצה הנגדית שלו.
הסרטון הזה מקבל מאיתנו ציון של 4 מתוך 5 בסולם פרוגי!

 

Halo 3 By Phurion And Fluxy

זוכרים את היילו 3? המשחק מ-2007? כשכולם השתגעו כשהוא יצא? לא משנה... המונטאז' הבא ערוך בצורה מדהימה ומסונכרן עם השיר באותה רמה! המונטאז' הזה מקבל מאיתנו 3 כוכבים מתוך 5 בסולם של פרוגי!

 

Microvolts By Wixt Starring hammy 

משחק קטן שיצא לפני 3.5 שנים על ידי חברת RHP ומאז יצאו למשחק יותר משלוש גרסאות שונות על ידי חברות שונות לשפות שונות. המונטאז' הזה הוכן לתחרות על ידי ישראלי שקורא לעצמו wixt, וקיבל מאיתנו 5 כוכבים מתוך 5 בסולם פרוגי!

 

Counter Strike By Barak Sason

אחד המשחקים שהגיימרים הכי נהנים לבזבז עליו זמן. יוצר הסרטון, ישראלי גם הוא, עושה את זה ומשלב את העריכה עם שיר ממש מדהים. בלי שום קשר, יש לדמות שלו סכין מאוד נדירה. המונטאז' הזה מקבל מאיתנו 4 כוכבים מתוך 5 בסולם של פרוגי! צפו ותהנו:

 

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות