Funzing - האתר שיהפוך את התחביב שלכם לכסף. צילום: צילום מסך מהסרטון

Funzing - האתר שיהפוך את התחביב שלכם לכסף

אם יש לכם תחביב או דבר שאתם טובים בו, רצון להעביר את הידע שצברתם בו לאחרים וגם רוצים להרוויח מזה קצת כסף על הדרך, האתר Funzing הוא בדיוק האתר בשבילכם

לרובנו יש תחביב? משהו שאנחנו טובים בו או אפילו יותר מאחד, נכון? אחרי שלמדנו כל דבר אפשרי על הנושא האהוב עלינו ומיצינו את הרעיון של לעסוק בעניין זמה רב - יש אפשרות חדשה. מה היא? האתר Funzing פה עם פתרון ואפילו עוזר לנו להרוויח כסף על הדרך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה זה בעצם Funzing? בואו נקרא לילד בשמו: "Funzing - זירה חברתית לפעילויות ואטרקציות בישראל", משמע - מדובר על אתר שפשוט נכנסים אליו ומוצעים עבורכם המון פעילויות זמינות לכם, לחברים שלכם ולמשפחתכם. אז, איך זה בעצם עובד? הסיפור מתחלק ל-2 אפשרויות: מארח ואורח.

 

המארח - האדם שמפרסם אירועים

אתם טובים בכדורסל? אולי אתם בכלל זמרים ויודעים להעביר שיעורי פיתוח קול? אתה נכנסים לאתר, לשונית עליונה מצד שמאל, כתוב: "צור פעילות" (יכולים להשתמש רק לאחר שנרשמים). ומתחילים. בניגוד למקומות אחרים - האתר אינו גובה על חשיפה, פרסום ופעילות באתר לפני שבכלל התחלתם. העלאת התכנים היא ללא תשלום - מה שעוזר לפרסום יותר.

ועוד
ועוד © צילום: צילום מסך מהאתר

האתר ישאל אתכם שאלות בסגנון: "שם הפעילות", "תיאור", "מחיר", "מיקום", "לכמה משתתפים" ועוד המון שאלות בסגנון. כמון שהוא ישאל מתי ושיתוף תמונות עבר אם יש, אבל זה כבר בשלב השני כבר. בשורה התחתונה – אך ורק לאחר שלקוח שילם דרך האתר עבור הפעילות שהצעתם הם יקזזו 20% מהמחיר עבור ההוצאות שלהם - עבור הפרסום, שרות לקוחות וכן הלאה. השאר -80%? יעברו אליכם. פשוט.

האורח - האדם שנכנס לאירועים

לחלופין אם יש לכם אחר צהריים משעמם או שאתם רוצים לעשות פעילות עם המשפחה ונמאס לכם מכל הפעולות הרגילות כגון סרט, מסעדה או טיול, כל מה שאתם צריך לעשות זה להסתכל באתר ולמצוא את הדרך שבא אתם בוחרים להעביר את שעות הפנאי שלכם.

על קצה המזלג
על קצה המזלג © צילום: צילום מסך מהאתר

בחרו את הפעילות שמצאה חן בעיניכם, קנו כרטיס, ולכו להנות. לאחר מכן תוכלו לכתוב ביקורת ולשתף את חוות דעתכם על הפעילות עם שאר הגולשים, כך תעזרו לאחרים למצוא את הפעילות המתאימה להם ביותר וגם למארח הפעילות אשר הנעים את זמנכם. מזמינים אתכם להיכנס לאתר!

תגובות