יורד מהמדפים: GTA 5 גרר תגובות על האלימות . צילום מסך מיוטיוב

יורד מהמדפים: GTA 5 גרר תגובות על האלימות

המשחק הידוע כמעורר שערוריות בעקבות התוכן שלו, יורד מהמדפים בחנויות טרגט באוסטרליה אחרי שהקונים הגיבו בסערה על רמת האלימות המצויה בו

זה לא סוד שמשחקי GTA הם לא בדיוק סוסי פוני שרוכבים על קשת בענן. מתחילת הדרך המשחק כלל תוכן אלים. עם הזמן השתפרה איכות הגרפיקה והמשחק הפך להיות לא רק אלים אל גם בעל אופי ריאלי יותר שמקצין את הפרטים הקטנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השיא הגיע במשחק האחרון שיצא, GTA 5, שגרר אחריו תגובות על רמת האלימות הגבוהה שיש בו. לאחרונה המשחק יצא בגרסה מחודשת ובעל כמה פיצ'רים שעוררו סערה רבה (למשל להכות נערת ליווי ולגנוב לה כסף). 

היום אנחנו שומעים דרך האתר theage.com שכמה אנשים באוסטרליה מאסו ברמת האלימות הגבוהה והצליחו בעזרת עצומה להוריד את המשחק מהמדפים. באתר נכתב כי חנויות הטרגט האוסטרליות הודיעו כי לא ימכרו יותר את המשחק לאחר הפידבק שהם קיבלו מהלקוחות שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

אין ספק שמה שתרם רבות להפסקת מכירת המשחק היה, פתיחת העצומה האינטרנטית ע"י שלוש נשים שטענו כי הן שורדות של מתקפות אלימות. "המשחק הזה מעודד לרצוח נשים רק לשם הבידור" - נכתב בעצומה שכוללת 40,000 תומכים. "חלק מהמטרות הן לבצע אלימות מינית כלפי נשים ואז להתעלל בן או להרוג אותן כדי לזכות בנקודות 'בריאות'".

כמובן שהגיימרים לא נשארו אדישים לעניין הזה ואלפים מהם הגיבו בעמוד הפייסבוק של טרגט וצייצו על כך בטוויטר. הם טענו כי חוץ מלדרוס אנשים או לקיים יחסים מיניים עם חשפנית או נערת ליווי, המשחק לא כולל משימות של אלימות כלפי נשים ושאף אחד לא מקבל על זה "נקודות בריאות". 

© צילום מסך מיוטיוב 
תגובות