מעתיקים מtreyarch? המשחק COD האחרון כנראה. מתוך המשחק

מעתיקים מtreyarch? המשחק COD האחרון כנראה

אפילו ש-Black Ops 2 הציע מלבד קמפיין ומולטיפלייר עוד 6 מפות זומבים, לא ציפינו שהחברה תשתמש באותו המוד. בדקנו את החידוש, והתוצאות? כמעט זהות

משחק ה/Call Of Duty החדש נחשב לפורץ דרך בסדרה שחוזרת על עצמה כבר שנים מכל הבחינות: חברה חדשה, מנוע חדש, מצב co-op חדש, והתוספת המדוברת ביותר במשחק: השלד החיצוני. בקצרה, השלד למעשה עוזר לך בכל דרך אפשרית: משגר רימונים, מאפשר קפיצה לגובה של כ-5 מטרים, מכיל יכולת מסוימת לבחירתך כמו הסוואה או מגן מהומות, וכעת לא רק בני אדם מסוגלים ללבוש אותו, גם זומבים.

בגלל כל המאפיינים המחודשים האלו, קצת התאכזבנו לגלות שמצב הזומבים שהמשחק החדש מציע דומה באופן מחשיד לזומבים של treyarch.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה השתנה ומה לא? המשחק עדיין עובד לפי גלים (גל אחד של זומבים אחר השני, אף פעם לא באופן מתמשך), לפתוח דלתות עולה כסף, יש תיבה מסתורית שממנה יוצאים נשקים אקראיים, מכונות שמשפרות את הביצועים של השחקן (בעלות של 2000 נקודות כמובן), ונשקים שתלויים על הקיר ואפשר לקנות במחיר קבוע.

מה שהשתנה, לעומת זאת, הוא מרכיב השלד החיצוני: בתחילת המשחק (מומלץ) על השחקן לגלות איפה נמצא השלד וברגע שהוא קונה אותו, הוא יכול להשתמש בכל הביצועים הרגילים שלו. ישנו חיסרון אמנם: השחקן הוא לא היחיד שמצויד בשלד החיצוני. זומבים מסוימים מצוידים בשלד, וחלק מהם אף מסוגלים להשבית את השלד של השחקן, אם הם מתקרבים מספיק.

המשחק גם מציע גל "infected" חדש, שבו השחקן חייב להתחמק מזומבים חדשים המוקפים עננה ירוקה כדי שלא יידבק במגפה. במידה והוא נדבק, הוא צריך להגיע תוך פחות מדקה למתקן הטיהור, אם לא, הוא הופך לזומבי חדש.

נקודת האור החזקה ביותר אמנם, היא סיפור העלילה המסקרן שלה, ששונה בהרבה מעלילת הזומבים הנאצים של treyarch, ומתקשר לקמפיין הכללי של המשחק. העלילה מתארת 4 דמויות: שרת, מתכנתת, מנהל ומאבטח שנתקעו במתקן מחקר של חברת אטלס לאחר שדגימות של זומבים השתחררו במתקן והפיצו מגפה, נקווה להתפתחות עלילתית גדולה יותר בארבעת חבילות ההרחבה.

 

המסקנה: התאכזבנו. יכול להיות שזה בגלל הציפיות הגבוהות שהיו מהחברה החדשה, יכול להיות שזה בגלל שהם עמדו בציפיות עד כה והציגו משחק חדש לחלוטין. חבל שבחלק הזה הם נכשלו. נקווה שבשנה הבאה, treyarch תציג חידושים נוספים למשחק שלה, עכשיו כשהיא יודעת שיש לה מתחרים. ציון בסולם פרוגי: 6/10

תגיות
תגובות