Lego Jurassic World: "פשוט, קליל וכיף‏ למשחק". מתוך המשחק

Lego Jurassic World: "פשוט, קליל וכיף‏ למשחק"

משחקי לגו תמיד תפסו מקום אצלנו ותמיד היה כיף לשחק בהם. המשחק החדש שלהם, "Jurassic World", מזכיר לנו שאי אפשר לשכוח מלגו. כל הפרטים

בעידן של טכנולוגיה מתקדמת וגרפיקה מטורפת, המשחקים מתפתחים ומשתדרגים ותמיד יש מה לחדש בנושא זה. לפי זה, המשחקים של לגו היו אמורים להישכח קצת - אך עדיין לא נאמר להתראות, כי יצא משחק חדש על סרטים שאנחנו מכירים במיוחד. האם באמת שווה לקנות את המשחק? ניסינו את המשחק עם קונסולת המשחקים PS4.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

סדרת הסרטים, פארק היורה, לא נשכחה מאיתנו בכלל. העלילה מספרת כי למרות האירועים המטרידים של "פארק היורה" הראשון, לבסוף פארק הדינזואורים נפתח בפני הקהל הרחב. אחרי כמה שנים שבהם כמות המבקרים לאט-לאט דועכת, נוצרת אטרקציה חדשה שאמורה להחזיר את המבקרים אל שערי הפארק, אבל ככל הנראה בעיקר תהרוג את כולם. 

המשחק, כאמור, גולל את הסיפור של כל הסרטים שיצאו עד עכשיו. העלילה של המשחק מוכרת לנו ותמיד אפשר ללכת בדרך הראשית ובדרך כלל זאת הדרך הנכונה בשביל לעבור את השלב. מה שיפה במשחק, זה שאתם לא רק משחקים בתור הדמויות השונות, אלא גם יש לכם שליטה על חלק מהחיות ואתם יכולים לשחק בתור חיות ענקיות וחזקות.

© מתוך המשחק

חשוב לציין כי במשחק יש שימוש בכלי רכב ובכלים שונים בשביל לעבור את השלבים. לפעמים זה רכב, לפעמים זה כלי שמרעיד את האדמה ולפעמים זה מנוף - הכל בשביל להפוך את המשחק להרבה יותר אטרקטיבי. יתרה מזאת, בהתחלת המשחק, אתם רק תבנו ותסעו ממקום למקום - אתם לא תראו את האקשן שמוכר לנו ממשחקי לגו. ה"לחימה" וה"לחץ" לא למות - מאבד עניין במשחק.

כמו בכל משחק של לגו, ברגע שמשיגים מספיק כסף, המד מתמלא ומציג את ההודעה שאתם, כן אתם, "True Survivors" כמו שמתאים רק למשחק הזה. מבחר הדמויות, מבחר המכונות ומבחר החיות שאפשר לשחקן איתם, פשוט עצום ואדיר.

© מתוך המשחק

לדעתי, מדובר על משחק פשוט, קליל וכיף. אין הרבה התחכמויות, לא צריך לשבור את הראש הרבה כדי להתקדם בעלילה ואני חושב שזה משחק שמתאים לכל מי שרק רוצה ואין שום גיל למשחק הזה. לטעמי, אפשר לבזבז שעות רבות על המשחק ולא לשים לב שאתם מסיימים לאט לאט לשחק את כל הסרטים שאתם מכירים.

האם שווה באמת לקנות את המשחק הזה? אני חושב שאפשר להגיד שכן. בהצלחה!

המשחק מקבל 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגיות
תגובות