סופרים את הדקות: syndicate קרוב מתמיד. נלקח מאתר המשחק

סופרים את הדקות: syndicate קרוב מתמיד

אז אחרי שנה שלמה ותכל'ס, גם מעידה קטנה עם unity, אולפני ubisoft מגיעים אלינו עם משחק Assassin's Creed מחודש, ולפיהם, הרבה יותר טוב. רוצים לראות מה חדש?

המילה כיף עומדת מאחורי כל דבר בAssassin's Creed: Syndicate. כולם באולפני ubisoft מנסים לגרום לשחקנים להרגיש את זה, וכמה שיותר מזה. ubisoft מנסה להכניס אווירה יותר קלילה בקרב צוות פיתוח המשחק וגם בקרב הנסיינים, אולי גם כדי להקל על אווירת הזיכיון עם משחק קליל יחסית לכבדות בעלילות של השאר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כדי להגיע לתוצאה קלילה יותר, צוות המפתחים מנסה להגיע לדמות ועלילה שיותר תדמה את Assassin's Creed 2, שם המעריצים יותר התחברו לאציו, המתנקש שידע לזרוק בדיחה מדי פעם כדי להקל קצת על המלחמה הנמשכת של המתנקשים בשחיתות, ברשע ובמה לא.

טעימה ראשונה מהמשחק
טעימה ראשונה מהמשחק © פייסבוק

עוד משהו שהיה כיף בסדרה, זה שהייתה האפשרות להפליג במקומות האקזוטיים של האיים הקריביים כמו ב-Assassin's Creed IV: Black Flag, מה שנתן תחושת עולם פתוח שאפשר ליהנות ממנו גם שנתיים אחרי שיצא המשחק. בסינדיקט מנסים להעביר את אותה התחושה בתחבורה שתהיה בלונדון, כמו הרכבת או הכרכרות, או להשתמש במשגר החבל כדי להגיע לגגות מהר יותר או להגיע לנקודות רחוקות מהר יותר.

 

גם האופי של הדמויות תורם לאווירה. ג'ייקוב מזכיר את אציו או את אדוארד מ-Black Flag-. לא כל כך אכפת לו מהמלחמה בין המתנקשים לטמפלרים, הוא רק רוצה להפיל את כל מי שינסה לפגוע בלונדון. מבחינתו, אגרוף בפנים זה הפתרון לכל הבעיות.

אחותו, לעומת זאת, מתנהגת יותר כמו מתנקשת אמיתית, שקולה יותר ושקטה יותר, ומעריצה את העקרונות והאמונה של כת המתנקשים.

צמד החדש
הצמד החדש. מתרגשים כמונו? © פייסבוק

מלבד הסיפור המרכזי, שבו ג'ייקוב ואיווי משתלטים על שבעת המחוזות של לונדון, תוכלו למצוא המון משימות צד שמוסיפות המון מידע על הדמויות ועל לונדון. בין אם מדובר על ליצור קשרים עם המאפיה של לונדון במועדון קרב או שניים, או לשים מסכה ולשדוד רכבת, בסגנון GTA.

במהלך המשחק, תוכלו לשים לב שהעיר הופכת לפחות ופחות עוינת כלפיכם. אם לדוגמה בשכונה מסוימת היו לכם המוני אויבים בהתחלה, אחרי קצת עבודה תוכלו לשים לב לשיפור, ולצמיחה של אולי כמה "עושי צדק" (קצת כמו שהיו במשחק הראשון) שיוכלו לעזור לכם במהומות או נגד חיילים.

האולפנים החליטו לצאת בצעד נועז, ולבטל את מצב המולטיפלייר. בתגובתם הם ציינו שהם רוצים כמה שיותר לחזור למקורות, וכידוע, המולטיפלייר נוסף רק במשחק השלישי.

אולי בפעם הבאה
אולי בפעם הבאה © טמבלר

לדעתי, syndicate הוא מה שהשחקנים חיכו לו כבר הרבה זמן, במיוחד אחרי הביקורות שהמשחקים האחרונים בזיכיון "זכו" להן בשנים האחרונות (לא כולל את Black Flag). המשחק עדיין מתוכנן להשאיר חלקים קטנים מ-unity (כמו משימות ה-black box) אבל בעיקר להשתנות לפי הדרישות של המעריצים. אז אנחנו רק יכולים לקוות שיהיה טוב. אני כבר לא יכול לחכות ל-23 באוקטובר, ואתם?

 
תגובות