FIFA 2016: מהם הדברים החדשים והאם כדאי בכלל לקנות?. מתוך הטריילר

FIFA 2016: מהם הדברים החדשים והאם כדאי בכלל לקנות?

FIFA 2016, בין משחקי הכדורגל המובילים בתחום, יצא לאחרונה. המשחק עורר הרבה שאלות וחידש מעט. האם יש טעם לרכוש את החדש?

את המשחק הזה לא צריך להכיר לכם: אחד המשחקים הכי מוכרים בתחום הספורט גיימינג, יצא לאחרונה ישר מהתנור הישר לשוק. האם באמת צריך להוציא עוד כסף על המשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק הפשוט

אתם יודעים מה זה לשחק כדורגל בקונסולה. השליטה על השחקנים ב-PS4 הייתה מעולה ולא הורגש שום דיליי בין המסירות או מצבים שאתם צועקים על השלט בחוסר שליטה "אבל לחצתי!". השליטה בכדור כאמור רגילה לחלוטין, הפיזיקה מעט שופרה במשחק ואפשר להרגיש שמנסים לגרום לנו לאהוב יותר את המשחק.

 

כמו בקודם אתם תראו מצב שילמד אתכם לשחק הרבה יותר טוב. חוץ מהמצב המדובר, לפני כל משחק שתעשו בפורמט, תעברו במין תרגיל קצר שאפשר לעשות וללמוד ממנו. מוכר לכם מהמשחקים הקודמים? בנוסף, שמעו בטריילר את המשפט, "המשחק שמחבר את כולנו ביחד" - האם פיפא התחילו להיות יותר נגישים?

בנוסף להכל, יש את מצב ה"מאמן האישי" שמאפשר לכם במהלך המשחק לראות מה אתם צריכים ללחוץ. האם לבעוט בכפתור הזה או לשלוח את השחקן ההוא בכפתור האחר?

מציעים לכם גם קריירה טובה

אז יש את שני המצבים המוכרים לכולם: מצב מנהל ומצב השחקן האגדי. במצב המנהל תוכלו לראות את כל מה שאנחנו רגילים לראות. אנחנו שולטים על הקבוצה, אנחנו קונים את כל השחקנים ואנחנו ממש עושים את הכל. כמו שצריך. החוזים, המאמנים, הסיקרים - הכל, עליכם. לא נשמע כל-כך כיף?

המצב השני, השחקן האגדי. אתם בונים לכם דמות או בוחרים מהקיימים ואז מתחילים לשחק בקבוצה שאתם רוצים. משמע שאתם נכנסים לקבוצה מבלי להתחיל בקבוצה עלובה ולאט לאט לעלות. תתחילו בגיל 19 כמו כולם ועם הזמן אתם תגדלו. הדבר היחיד שהציל את זה, זה שהמשחק מאוד חי. כלומר, המנהל מרגיש שאתה לא יעיל? הוא שולח אותך לקבוצה אחרת והוא יפעל בשביל שתתמצא בקבוצה אחרת.

אז מה חשבתי על המשחק?

המשחק שופר ללא ספק מהמשחקים הקודמים. הפיזיקה הרבה יותר טובה, המשחק הרבה יותר מושך וקצת קשה יותר. הסטיגמה על פיפא שאם יבעטו מהחצי וזה ייכנס, התנפצה די בקלות ואפשר לראות את זה במשחק הזה. 

© מתוך הטריילר 

אני חושב שאחד הדברים הכי טובים שממש הוסיפו לי למשחק, אלו השדרנים הרלוונטים. אלו לא סתם הקלטות שנשמרות עם הזמן ומוחזרות בדקה הזאת של המשחק, אלא ממש מספרים על הרקע של השחקן ועל מה קורה איתו באופן כללי. אתם צריכים להיזהר מנצ'סטר יונייטד, משחק קודם בכלל הפסדתם. דבר נוסף שממש קנה אותי, אתם תראו קבוצות של בנות ולאו דווקא של בנים במשחק. חשוב לכם לשחק כשחקניות? קיבלתם את זה.

השאלה גדולה, האם לקנות את המשחק החדש? אין מיליון שינויים מהמשחק הקודם, אבל ללא ספק מדובר על משחק ששווה לקנות ושווה להחזיק בבית בארכיון המשחקים.

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות