לא עוד: יותר מעשרת אלפים ישראלים מוחים נגד פייסבוק. צילום מסך מאתר המחאה

לא עוד: יותר מעשרת אלפים ישראלים מוחים נגד פייסבוק

ארגון "שורת הדין" המגן על יהודים הנפגעים מטרור ברחבי העולם התחיל השבוע בתביעה המונית נגד חברת "פייסבוק", למה לתבוע את פייסבוק? כל פרטים

כל מי שנכנס בתקופה האחרונה לרשת החברתית "פייסבוק" צפה לא פעם אחת על התרחשות עוד ועוד פיגוע. אלפי יהודים ישראלים מנסים מדי יום להשפיע על המצב השורר כיום בישראל, ומנסים לצאת נגד אותם המחבלים המנסים לפגוע ולהרוג יהודים כל יום.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אלפי תלונות הגיעו לפייסבוק בימים האחרונים על אי חסימתם של ארגוני טרור המפרסמים ברשת החברתית איך לפגוע ביהודים, איך לדקור יהודים ואיך להשתמש בסכין. מנגד, יהודים ישראלים מעלים פוסטים ברשת החברתית נגד פיגועי הטרור ונגד אותם מחבלים, אולם דווקא אותם חברת פייסבוק החליטה לחסום. לדוגמא את אושיית הפייסבוק יבגני זרובינסקי ואת יואב אליאסי המכונה "הצל", פייסבוק חסמה ביום חמישי ל24 שעות בגלל עליית פוסטים המופנים נגד המחבלים. בינתיים פייסבוק חסמה רק דף אחד המופנה נגד יהודים והוא נקרא "לדקור ישראלים".

© צילום מסך מאתר המחאה

ארגון "שורת הדין" התחיל השבוע בתביעה המונית הקוראת להצטרף לתביעה נגד פייסבוק בטענה שאינה חוסמת ומוחקת דפים המסבירים איך לדקור ולהרוג יהודים. בתביעתו של הארגון, יש דרישה מפייסבוק למחוק את כל דפי הפייסבוק והפוסטים המפיצים את ההסתה הפלסטינית כנגד היהודים. ארגון "שורת הדין" מסבירים כי הפייסבוק הפך לחממה של אנטישמים לרצח. הארגון פתח אתר אינטרנט המאפשר לכל אחד ואחת להצטרף ולתמוך בתביעה ההמונית. הארגון מתחייב כי פרטיהם של התומכים יישארו אנונימיים. ההצטרפות היא ללא תשלום.

כל מי שרוצה להצטרף ולצאת נגד פייסבוק כותב כאן את פרטיו ומצטרף גם כן לתביעה ההמונית. עד כה הצטרפו לתביעה מעל 10,000 אנשים.

תגובות