מה חשבנו על משחק הכדורסל השנתי NBA 2K16?. צילום: צילום מסך מיוטיוב

מה חשבנו על משחק הכדורסל השנתי NBA 2K16?

כמו בכל שנה גם השנה יצא משחק הכדורסל NBA 2K16. האם שווה להשקיע בו זמן או שפשוט עדיף להשאיר את המשחק של שנה שעברה?

לא חייב לצאת החוצה בשביל ספורט: המשחק NBA 2K16 יצא ממש עכשיו והשאלה הכי מתבקשת נשאלת. האם באמת כדאי לקנות את המשחק הזה? בדקנו ויש לנו תשובה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז בואו נדבר קודם כל המשחק הרגיל. אתם תכנסו לתוך משחק כדורסל רגיל כמו שכולנו מכירים. אנחנו מזהירים מעכשיו, אם תסתכלו מרחוק על המסך, יש מצב שתחשבו שמדובר על משחק אמיתי. הגרפיה במשחק הזה כל כך מזמינה והכל נראה פשוט מעולה - הזיעה, הכדור והפרצופים, פשוט מוכיחים שהגרפיקה במשחק מעולה.

משהו שאני לא הצלחתי להבין זה את הפיזיקה של המשחק. לפעמים יש זריקות שנראות פשוט קלות ונהדרות, אבל עדיין זה לא נכנס. אתם יודעים, לא פעם אחת או פעמיים, אלא כמות לא קטנה של החטאות בכדורים שלא הגיוני שהן יהיו בחוץ. דבר נוסף שחייבים להזכיר, זה המוזיקה במשחק. אני חייב להודות שזה המשחק הראשון שאני פשוט מוריד את הווליום ומתעלם מרוב השירים שמתנגנים להם. 

 

כמו שאתם יודעים, המשחק מתהדר עם עוד טייטל אחד נוסף. "A Spike Lee Joint" - מה שאומר שחברנו ספייק לי לקח חלק במשחק האחרון. ספייק לי, למי שלא יודע, הוא תסריטאי, מפיק קולנוע, שחקן ובמאי. במשחק יש מוד הנקרא "MyCareer", זאת אומרת שאתם עומדים להיכנס להתחלת החיים של פריק, שחקן כדורגל שהתחיל בקולג' והגיע להיות כוכב עצום. חברנו ספייק לי מראה לנו את העבודה שלו בתחום הזה. אני חייב להודות שעד כמה שהיה לי מהנה לשחק את המשחקים האלו, אני אתוודה ואגיד שעלילה היא חביבה ואפשר לדבר על הדברים הקטנים.

מה חשבתי על המשחק?

למרות שהמון אנשים חיכו למשחק הזה בנרות, אני חייב להודות שבתור שחקן מתחיל, המשחק הזה קשה בצורה מיוחד. קיבלתי עצה מחבר שאם אנסה לשחק במשחק הזה בלי שום רקע במשחקי כדורסל אני אחווה כישלון. בהתחלה, ממש הבנתי מה הוא אומר. זאת אומרת שאחרי המשחקים הראשונים שלי הייתי מפסיד בהפרשים יותר מדי גדולים. מה הציל אותי? התחלתי את הקריירה וגיליתי ששם הרבה יותר קל ופחות לחוץ. היה לי פשוט רגוע וטוב.

אני חושב שאחת הנקודות הטובות ביותר במשחק הזה, היא הגרפיקה שפשוט עשו חגיגה אחת גדולה. יותר מדי קטעים אני מסתכל על המסך ואני מתלבט אם זה באמת המשחק או שעכשיו מציאות. המשחק בסופו של דבר ממש חביב ואישית, השקעתי שעות רבות על העניין.

© צילום מסך

נקודה נוספת שגורמת לי להתבאס קצת יותר על המשחק היא הטעינה במשחק. אני שיחקתי ב-PS4 ואני חייב להודות שהיו פרקי זמן ארוכים מדי שגרמו לי לסגור את הקונסולה וללכת לעשות דברים אחרים. ולאחר שכבר התגברתי על העניין של הטעינה, החלטתי שהנגישות לשחקנים חדשים נוראית ואיומה. לכן החלטתי ש:

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות