עוד ארוכה הדרך: כל המשחקים שייצאו עד סוף השנה. forbes.com

עוד ארוכה הדרך: כל המשחקים שייצאו עד סוף השנה

כל שנה בחודשים הקרים יוצאים לשוק כל המשחקים הגדולים ביותר ועושים לנו בלאגן בראש וחור בכיס. החלטנו לעשות לכם סדר ולספר על המשחקים הכי שווים שייצאו עד 2016

אז 2015 מתקרבת לסיומה, ואיתה מתקרבת הבחירה במשחק הטוב ביותר של השנה. אז לפני שכולם ממהרים לבחור ולהחליט מראש, היינו ממליצים לכם לחכות כמה חודשים, כפי שתראו בכתבה הבאה, הטוב ביותר עוד לפנינו. 

Call of Duty: Black Ops III

כמו בכל שנה, המשחק המוכר ביותר בעולם יוצא בסתיו. ב-6 לנובמבר המשחק ייצא, ויכלול 4 מצבים: קמפיין, שיתרחש 40 שנה אחרי המשחק הקודם בסדרה (Black Ops II, אל תשכחו שיש כמה סדרות קטנות בתוך הסדרה), מצב co-op חדש, את מצב המולטיפלייר המפורסם של הסדרה שמוציא מאיתנו לא מעט כסף והרבה יותר זעם, ואת מצב הזומבים המוכר של הסדרה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק האחרון בסדרה, Advanced Warfare, שיבחו המבקרים על כך שהיה שונה בתכלית משאר הסדרה, שידועה לשמצה על מחזור משחקים קודמים. האם השנה המשחק יצליח להתעלות על קודמו, והאם הביקורות השליליות יצליחו לנצח את המשחק שהצליח למכור 25 מיליון עותקים של משחק אחד מהסדרה? רק הזמן יוכל להגיד.

 

Assassin's Creed Syndicate

המתנקשים המפורסמים חוזרים- והפעם הם רוצים תה ועוגיות לפני היציאה למסע הרג. המשחק החדש יתרחש בלונדון הוויקטוריאנית (המאה ה-19) יאפשר לנו לשחק עם שני גיבורים- ג'ייקוב ואיווי, האחים לבית משפחת פריי -  ויעסוק בעיקר בסכסוכי הכנופיות היריבות בעיר.

במשחק, שייצא ב-19 בנובמבר (למחשב האישי, לקונסולות הוא יצא ב-23 לאוקטובר), תוכלו להכות ברעים במגוון כלי נשק, אך גולת הכותרת תהיה מכות בידיים חשופות, והאמת, שזה מרגיש הרבה יותר טוב מסתם לירות במישהו.

 

Need for Speed

משחק המרוצים הכי וותיק בסביבה משלים הקפה מלאה עם משחק חדש שייצא לקונסולות בתחילת נובמבר, ולמחשב האישי - מתישהו ב-2016. המשחק יכלול אופציות חדשות לשדרוג ולעיצוב הרכבים שלכם, יתרחש כולו בלילות אורבניים וייתן לכם הזדמנות להביס את חבריכם במירוץ לילי מלא אדרנלין.

לא שוחרר המון מידע לגבי המשחק חוץ מכמה טריילרים, כך שנאלץ לחכות להשקתו בשביל לראות האם הוא שווה את המירוץ לחנויות המשחקים.

 

Fallout 4

סדרת Fallout שחוגגת 18 השנה, כבר יכולה לשתות ולהיכנס למועדונים, ובכל זאת מחליטה כל פעם מחדש להביא לנו משחקים חדשים, כולם בעולם שעבר שואה גרעינית. המשחק החדש, שייצא ב-10 בנובמבר, מעורר התלהבות עצומה בקהילת הגיימינג, ויש שמכתירים אותו כבר עכשיו, לפני יציאתו, למשחק השנה של 2015.

המשחק החדש בסדרה יפתח לשחקן את האופציה לעצב ולבנות את ביתו, לבנות את הנשק שלו מחלקים שונים ואפילו לשלוט בכלב שילווה את השחקן במהלך העלילה - מיינקראפט, Hardcore edition.

 
תגובות