Star Wars Battlefront - האם שווה לרכוש את המשחק?. צילום מסך מיוטיוב

Star Wars Battlefront - האם שווה לרכוש את המשחק?

סאגת מלחמת הכוכבים מאז ומתמיד הייתה איתנו ועכשיו במשחק חדש הם מזכירים לנו מי זה דארת' ויידר ולוק סקייווקר. ביקורת משחק

אני חייב להודות שכשאומרים לי משחק של מלחמת הכוכבים, אני ישר חושב על הלגו המוכר. אך הפעם אנחנו לא חוזרים לחלקי הלגו הקטנים, אלא למשחק שמבחוץ נראה טוב. האם חווית המשחק הייתה דומה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עוד לפני שהספקתי להוריד את כל המשחק, הציעו לי לשחק במוד מסוים. דארת' ווידר צריך להדוף את כל המורדים שמגיעים אליו. האמת היא? שהמוד הזה הוריד לי מהמשחק המון, מכיוון שזה היה כל כך קל והיה ממש מעייף להתקדם בו. אם מישהו ירה ופגע בי, לא ירד לי מד החיים – לכן זה היה כל כך פשוט. לאחר שהמשחק ירד, זה הסתדר והתחלתי באמת לשחק.

 

אז מציעים לכם את המולטיפלייר. האומנם אני לא ניסיתי את המוד הזה, אבל זה נראה די מפתה. לצד המולטיפלייר יש משימות. על כל משימה שאתם משלימים, אתם מקבלים נקודות ובזכות הנקודות האלו אתם יכולים לרכוש דמויות, נשקים ודברים נוספים (רימונים ועוד).

המשימות מחולקות ל-3 אפשרויות. אימונים, קרבות ושרידה. באימונים מלמדים אתכם איך לנהוג על דברים ואיך משתמשים בכל הכלים הגדולים. בקרבות אתם תהיו מדי פעם חיילים רגילים או אנשים המוכרים מהסדרה (לוק, דארת' ויידר, הנסיכה ליאה וכן הלאה) ותוכלו לשחק עם כל הכוחות המיוחדים שלהם. הקטע הוא להשיג 100 נקודות ובכך הקבוצה שלכם מנצחת את הקרב. את הנקודות אתם לא מקבלים על הריגת החייל, אלא על אסיפת הנקודה מעל גופתו. במוד האחרון יהיה עליכם לשרוד את כל החיילים שבאים רק עליכם. שרדתם? חזרתם לבסיס.

 

לדעתי, זה משחק נחמד ששווה לנסות, אך ורק אם אתם אוהבים את סדרת Star Wars. אם בא לכם להילחם בחיילים ולירות אחד בשני, לכו לCall Of Duty או משהו כזה. אני חייב להודות שהגרפיקה של המשחק הדהימה אותי וקיוויתי שהם יעשו את זה הרבה יותר טוב. המשימות היו לי פשוטות ולא הרגשתי קושי מסוים כששיחקתי.

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות