ביקורת משחק: Mortal Kombat XL. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת משחק: Mortal Kombat XL

תקופה עברה מאז המשחק הקודם, אך הפעם מדובר על משחק משופר עם דמויות חדשות וכמה אלמנטים נוספים. ביקורת משחק

את המשחק הקודם של מורטל קומבט אנחנו כבר סיקרנו וסיפרנו לכם אם שווה לרכוש אותו או לא, אבל עכשיו מגיע משחק עם כמה שינויים ממה שאנחנו מכירים. אז, עד כמה באמת המשחק עבר ממידת X ליותר גדולה - XL?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז הרגילים שאנחנו מכירים מכל משחק קודם עדיין קיימים: משחקים רגילים אחד על אחד, את קרבות המגדלים ותנסה את המזל שלך. מוד האונליין שופר משמעותית מקודמו מה שהוסיף המון לחווית המשחק ואיכות הגרפיקה שראינו במשחק הקודם קיימת פה אך עם שיפור לטובה שמאוד אהבנו.

במשחק קיימות הדמויות שהיו בקודמו, עם התוספת של ההרחבה שיצאה מאוחר יותר ועם 4 דמויות נוספות למשחק הזה. 4 הדמויות מההרחבה הן Predator, Tania, Tremor ו-Jason Voorhis ומכאן אפשר להמשיך לחדשות יותר: Alien, Bo-Rai-Cho, Leather Face ו-Triborg. לכל אחת מהדמויות יש את הווריאצות השונות להן. 

Triborg הוא רובוט שכולל בתוכו 4 זרועות רובוטיות שהכרנו מהמשחקים הקודמים כבר, Alien הוא החייזר מסרטי הנסוע השמיני שתוקף עם הזנב שלו, Bo-Rai-Cho הוא לוחם מיוחד שמשתמש ביציאות מהגוף שלו לצורך ההתקפות (טוב ניסינו לברוח מזה, אבל בפלוצים) והאחרון הוא Leather Face שהוא הרוצח מ"המנסרים מטקסס". 

© צילום מסך מיוטיוב

חוץ מדמויות חדשות, זכינו לפגוש במפה חדשה שנקראת הבור (The Pit) שם הקרב יתנהל על גשר מעל תהום ובסוף המשחק אפשר לראות את היריב שלכם נופל מטה ואף בסוף יגמור בתור שיפוד בעקבות הקוצים החדים בתהום.

לדעתי הדמויות החדשות, המפה החדשה והעובדה שיש לנו מוד אונליין שעובד כמעט ללא לאגים פשוט מוסיפים לחווית משחק הרבה יותר טובה ומיוחדת. יותר תוכן Fatalities (המכות המיוחדות בסוף שלגמרי גומרות על היריב שלכם) לדעתי הוסיף לטובה למשחק והוא הרבה יותר אכזרי. לצערי, העלילה של המשחק נשארה בדיוק אותו דבר ולא עברה שום שינוי וזה מאוד חבל.

תגובות