פרטים חדשים: Call of Duty - Infinite Warfare. צילום מסך מיוטיוב

פרטים חדשים: Call of Duty - Infinite Warfare

חברת Activision תוציא בעוד חצי שנה משחק חדש לסדרת Call Of Duty, אבל בינתיים יש לנו פרטים ראשוניים על המשחק החדש

נכון שבזמן הקרוב לא נחזיק את העותק של המשחק החדש, אבל הפרטים על המשחק שוחררו ממש לאחרונה. אז, מה מחכה לנו במשחק החדש Call of Duty: Infinite Warfare? ואיך קשורה לזה מערכת השמש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז הסרטון שראיתם זה עתה, הוא הטריילר ששוחרר לפני 6 שעות בעמוד היוטיוב הרשמי של המשחק ושם לא מגלים לנו הרבה פרטים. מדובר על משחק לחימה בגוף ראשון, ממשיכים לשחק בעולם עתידני והפעם נצא אל מחוץ לכדור הארץ - יוצאים אל מערכת השמש. לראשונה בסדרת COD, המשחק נמתח מגבולות כדור הארץ שלנו. 

אז מה בעצם מחכה לנו במשחק? אתם תכנסו לנעליים של טייס מבצעים מיוחדים, קפטן רייס, ותזכו לטוס על חללית הנקראת "הנקמה" (אחת מהחלליות האחרונות שנשארו בכדור הארץ). כדור הארץ כבר נוקה ממשאבים הטבעיים שהיו בו ומעכשיו מסתמכים על משאבים ממערכת השמש בכוכבים ובאסטרואידים שונים. כמו בכל משחק, גם פה כמובן יש אויב. הפעם הוא קבוצה פאשיסטית בשם החזית (חזית ההגנה ההתיישבותית) והם קיצוניים ברוטאלים שמרדו ב"ברית החלל של האומות המאוחדות". במשחק הם מנסים להשתלט על עמדות האספקה ולשלוט על המסחר בעולם.

© יוטיוב

בטריילר אפשר לראות נשקים מגוונים ושונים, לחימה באוויר ואף כלי תעופה מגניבים. תכירו את שתי הספינות הבאות: הנקמה ותן. הנקמה (The Retribution) - הנקמה משמשת בתור הבית של השחקן, מעין לובי שכזה. הנקמה היא ספינה שבה אנחנו מוצאים את הצוות של השחקן ובעצם כלי שהשחקנים יצטרכו לדעת להשתמש בו ולדאוג לו. תן (Jackal) - במהלך המשחק ישתמשו השחקנים במטוס קרב סילונים עם יכולות מתקדמות יותר והוא "תן".

© יוטיוב

במשחק מן הסתם נראה מוד של מולטיפלייר (משחקים מרובי-משתתפים) ואפילו מוד של זומבים שייקח את השחקנים למסע פראי יותר, שפרטים עליו נקבל אך ורק בהמשך של השנה. המשחק עצמו יגיע אלינו בעוד כחצי שנה, ב-4 בנובמבר 2016.

© יוטיוב
תגובות