ספינה חדשה נכנסת לנמל: Fallout 4 - Far Harbor. מתוך הטריילר

ספינה חדשה נכנסת לנמל: Fallout 4 - Far Harbor

שמעתם נכון – תוסף חדש של המשחק האהוב והמוכר Fallout 4, מגיע אלינו בעוד שבועיים ואפילו מתחדש בטריילר. אז עד התאריך הקיים, מה אנחנו יודעים על המשחק?

Bethesda, החברה שהוציאה לאור את Fallout 4, אומרת שחלקי המפה שנוספים ב-Far Harbor, הם הגדולים ביותר בתוסף הקרוב. בטריילר חדש שיצא לאחרונה, אנחנו מגלים פרטים חדשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז מה חדש בהרחבה: השחקן יישלח על ספינה לאי מחוץ לחופה של מיין, ארצות הברית, לאזור שנפגע יותר מהמלחמה, מאזור שבו מתרחשת עלילת המשחק המרכזית, Commonwealth. כל המפלצות שפגשתם במשחק, ייראו בלתי מזיקות וניתנות לכרבול, בהשוואה למה שעבר מוטציה באזור של פאר הרבור. בטריילר מוצגות מוטציות חדשות ומסוכנות, שנראות "מבוססות-מים" – שילוב בין עקרב ושקנאי, דג בעל שיניים חדות, שלראשו צומח עלה, עם גבעול ועוקץ זוהר ויצורים שנראים כמו זומבים שעשויים מחול. בנוסף, מוצג בטריילר, סינת' חדש, אפור, חיוור ומצולק.

לפי הטריילר, ששוחרר לאחרונה, השחקן אמור לעזור לתושבי האזור והם אינם רוצים בכך. ניתן להסיק שאנו נמצא תעלומות רבות ומסתוריות ברחבי האי. נראה, שילדי האטום (Children of Atom) עושים צרות גם לתושבי פאר הרבור. נוסף על כך, מישהו מתושבי המקום רצח אדם אחר, בשם ה"שלום" ומובעת ביקורת נגד שיטת הפעולה הזאת. ההרחבה כוללת גם תיק מהסוכנות של הבלש ולנטיין, שזכור לנו מהסיפור של המשחק ומובילה אותך לחיפוש אחרי אישה צעירה ומושבה סודית של הסינת'ים.

© מתוך הטריילר

אם אין לכם את ה-Season Pass של המשחק, ההרחבה תעלה לכם 20 פאונד (בערך 110 שקלים חדשים). ההרחבה תצא בתאריך 19.5 ואפשר להגיד שאנחנו מחכים להרחבה זאת מאוד.

תגובות