מה חשבנו על גרסת הבטא של Gears Of War 4?. מתוך הטריילר

מה חשבנו על גרסת הבטא של Gears Of War 4?

בחודש האחרון מייקרוסופט פתחו את הבטא למשחק החדש וכתבנו אוריאל סופר לא היה יכול לחכות עוד. מה הוא חושב על הבטא של המשחק החדש?

אחד הרגעים הכי מרגשים שלי בחודש האחרון זה כשמייקרוסופט פתחו סוף סוף את הבטא של ה-Gears Of War 4, שחיכיתי לו כבר מאוגוסט. מה פגשנו בבטא החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בבטא ישנם שלושה מצבי משחק והוא כמובן רק מולטיפלייר. שלושת המצבים הם: Team Deathmatch, Dogeball ו-Co-Op. במצב הראשון, Team Deathmatch, נוכל לשחק קבוצה של בני אדם נגד קבוצה של מפלצות, שהן אגב לא נקראו יותר Locust אלה Swarm. יש בכל הבטא רק שלוש מפות: נמל, עיר וסכר. הרגשתי שהמפות היו הרבה יותר טובות מהמפות ב-UE, גדולות יותר, אבל עדיין תמיד תמצאו אויבים. זה בזכות ה-Bot Filling, שכאשר חסר שחקן לאחת הקבוצות נכנס - במקומו שחקן bot עם AI hardcore. 

 

במצב השני, Dodgeball, דומה למצב WarZone של ה-UE. למי שלא מכיר, זה אומר ללא Respawns, רק שבמצב הזה ה-Respawn קורה רק אם מישהו מהקבוצה שלך הורג מישהו מהקבוצה השנייה. במצב השלישי, Co-op, ארבעה שחקנים נגד ארבעה מפלצות ברמה הכי גבוהה, מצוין לכאלה שרוצים להתאמן יפה ולחמם מנועים לפני שנכנסים לשאר המודים.

ב-Gears Of War 4 יש יותר פינישרים, שזה בהחלט מוסיף עניין למשחק. נוספו גם כמה נשקים: Dropshot – יורה פצצות שעפות בקו ישר עד שהשחקן עוזב את הטריגר, אז יורדות למטה ומתפוצצות במגע עם הקרקע או ראש האויב. החיסרון בנשק הזה זה החיסרון בתחמושת ופעמים רבים גם חוסר דיוק. Buzzkill – יורה גלגל מסור מסתובב שעף בחזרה מקירות. אבל זהירות! זה יכול גם לפגוע בך ובקבוצה שלך! Combat knife – הנשק הכי חזק מטווח קרוב, משתמשים בו בחלק מהפינישרים.

אחד הדברים הכי מעצבנים זה אויב שמסתתר, נכון? אז במשחק יש את היכולת לקפוץ מעל המסתור של האויב, לתת בעיטה ולהמם אותו לכמה שניות יקרות מאוד. ניתן גם לחסום את היכולת הזו אם לוחצים על הכפתור הנכון בזמן הנכון. אני התרשמתי ממש לטובה מהמשחק, ולא יכול לחכות עד ה-11 באוקטובר שאני אוכל לשחק בו! 

 
תגובות