סאבסקרייב: כדאי לעקוב אחרי ג'ו סאג ולירון תמיר. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: כדאי לעקוב אחרי ג'ו סאג ולירון תמיר

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - ג'ו סאג ולירון תמיר

ג'ו סאג

הכירו את אחיה הקטן והלא פחות מוכשר של היוטיוברית זואי סאג: ג'ו סאג בן ה-24 פתח את ערוץ היוטיוב שלו ThatcherJoe בנובמבר 2011. מתיחות יצירתיות ומקוריות, אתגרים מטורפים וחיקויים - בכל אלו מתמחה סאג וכמות הצפיות והרשומים שלו ללא ספק מאשרת את דברינו. לערוץ הראשי של סאג יש קרוב ל-7 מיליון רשומים ויותר מ-700 אלף צפיות. תוכלו למצוא בערוץ של סאג גם שיתופי פעולה עם יוטיוברים אחרים וביניהם, כמובן - אחותו הגדולה זואלה. אם אתם מחפשים השראה למתיחות, או שסתם עבר עליכם יום רע ואתם רוצים לצחוק קצת, הערוץ של סאג יעשה את העבודה.

 

בנוסף לערוץ הראשי, סאג מתחזק ערוץ וולוגים ThatcherJoeVlogs, חוץ מוולוגים מחופשות ומחייו הרגילים של סאג, תוכלו למצוא בערוץ הזה סרטונים לא פחות טובים מבערוץ הראשי. לסאג יש גם ערוץ משחקים ThatcherJoeGames בו הוא נהנה לשחק במשחקים שונים בכל סרטון, יש לו סדרות סרטונים למשחקים כמו Uncharted, Walking Dead Michonne ומיינקרפט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לירון תמיר

לירון תמיר היא בין היוטיובריות המעולות בארץ. היא פתחה את הערוץ שלה Miss Reine באוקטובר 2014, וכיום יש לה יותר מ-22 אלף רשומים. חוץ מסרטוני טיפוח ואיפור, טאגים והרבה כיף שתוכלו למצוא בערוץ שלה, תמיר גם מעלה סרטונים מלאי מסר חשוב שעוסקים בנושאים רלוונטים לבני נוער ולבוגרים כאחד, סרטונים על תרומה לקהילה, בריונות, טיפים ללמידה ועוד סרטונים רבים שנתנו לנו הרבה חומר למחשבה.

 

חוץ מהערוץ הראשי, לתמיר יש גם ערוץ וולוגים, IM_MISS_REINE, שאליו היא מעלה וולוגים מהשקות, אירועים ומחיי היום יום שלה. בערוץ הוולוגים, תמיר צועדת צעד נוסף קדימה ובוחרת לשתף את הקהל שלה גם ברגעים הלחוצים והפחות יפים של חייה. בימים אלו תמיר גומרת את התואר הראשון שלה בתקשורת חזותית ולאחרונה היא התחילה בערוץ הוולוגים שלה את סדרת הוולוגים "לירון מסיימת תואר", בה היא מתעדת את החודש האחרון של התואר שלה החל מהריצות לבתי הדפוס במסגרת עבודת הגמר שלה ועד רגעי ההתבטלות של סוף היום.

תגובות