Rise of the Tomb Raider נוחת ב-PS4. צילום מסך מיוטיוב

Rise of the Tomb Raider נוחת ב-PS4

משחק ההמשך שמספר את סיפורה של שודדת הקברים לארה קרופט, ששוחרר בסוף השנה שעברה, יגיע לפלייסטיישן 4 בקרוב ומקבל כמה חידושים. כל הפרטים

Rise of the Tomb Raider, המשחק שקיבל ביקורות חיוביות והציג לנו את המשך סיפורה של הארכיאולוגית הבריטית הצעירה, לארה קרופט בסוריה וסיביר. היא מחפשת את המקור לחיי נצח, בעוד ארגון טריניטי מציג אותה כמשוגעת וחולת נפש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עד עכשיו, רק שחקני ה-Xbox One וה-PC, יכלו לשחק במשחק הזה. אבל בתאריך ה-11 באוקטובר הקרוב, המשחק יהיה זמין גם לשחקני ה-PS4. אתם תוכלו לקנות את המשחק במהדורת חגיגת 20 שנה ליציאת המשחק הראשון בכיכובה של לארה.

טריילר - יוטיוב
 

המהדורה תכלול את כל התוספים ששוחררו למשחק, כולל שלישיית מודים חדשים מהניילונים:

מצב סיבולת ב-Co-Op: שני השחקנים יצטרכו להתמודד עם השממה ומה שהיא מכילה, בעוד הם מחפשים חומרים, נאבקים באיתני הטבע ונלחמים בדובים אימתניים. בכל רגע, השחקנים יכולים לפרוש והפרסים שאספו באותו סשן ינתנו להם. אבל, אם שני השחקנים יפסלו, הם לא יזכו בדבר. 

קשרי דם: לארה חוקרת את האחוזה המשפחתית בסיפור חסר-קרבות, שכולל כמה פאזלים קלים, במטרה לפתוח את הכספת של אביה ולמצוא את המסמכים שחיפשה. מערכת השרידים והיומנים מהמשחק המרכזי תיקח חלק גם במוד הזה. 

הסיוט של לארה: מתחיל כמו "קשרי דם", אך הדוד של לארה מאיים על חייה. לפתע, אתם מוצאים את עצמכם בגרסא מסוייטת של האחוזה, ששורצת זומבים וגולגולות מעופפות. התחמושת של לארה נדירה מאוד והאווירה מפחידה מאוד.

תגובות