האם יהיה משחק של הארי פוטר כמו פוקימון גו?. shutterstock, יוטיוב

האם יהיה משחק של הארי פוטר כמו פוקימון גו?

להטיל כשפים על חפצים או להילחם בקרבות עם חברים - אלפי מעריצי הארי פוטר מבקשים גרסא משלהם למשחק הפוקימון גו. כל הפרטים

כל צופה או קורא של הארי פוטר חלם לפחות פעם אחת על הבאת הלחשים הקסומים לעולם האמיתי. פוטרהאדס נאמנים שראו את משחק הפוקימון גו הגיעו למסקנה שצריכה להיות גרסת הארי פוטר למשחק הממכר והמצליח. בימים האחרונים הרשתות החברתיות התמלאו ברעיונות של פוטרהאדס על איך המשחק יראה ומה הוא יכלול.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עמוד עתירה שנפתח באינטרנט על ידי אשטין האנון פונה לחברת "האחים וורנר" שהפיקו את סרטי הארי פוטר ומסביר מדוע הגרסא הזו כל כך רצויה: "האפשרויות הן אינסופיות! בגרסא של הארי פוטר נוכל להטיל לחשים ולקיים קרבות קוסמים עם החברים שלנו". העתירה אף מציעה ש"לכבוד הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" שיוצא לאקרנים בנובמבר הקרוב, המשתמשים באפליקציה יוכלו לחפש חיות פלא כמו היפוגריפים, דרקונים וגובלינים".

מטרת עמוד העתירה היא 8,000 חתימות וכרגע נותרו רק כמה מאות חתימות עד היעד, אבל לא בטוח שהעתירה באמת נחוצה. רוב הסיכויים שממש עכשיו שיחות על גרסא פוטרית למשחק נעשות במשרדי "האחים וורנר" בעקבות ההצלחה וההשפעה במכירות של חברת "נינטדו" שהוציאה את הפוקימון גו. אומנם, יכול להיות שהביקוש וההתלהבות ברשתות החברתיות הם בדיוק הדחיפה ש"האחים וורנר" צריכים בשביל שהגרסא המדוברת תהפוך למציאות. 
תגובות