ביקורת: Lego Star Wars - The Force Awakens. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: Lego Star Wars - The Force Awakens

לפני כמה חודשים יצא סרט חדש לסדרת Star Wars וכמו שאנחנו מכירים - משחק לגו חייב לצאת איתו. מה חשבנו על המשחק החדש Lego Star Wars - The Force Awakens?

מלחמת הכוכבים מאז ומתמיד הייתה מלווה במשחקי פולו-אפ שמאופיינים בעובדה שהם לגו. לפי כחצי שנה יצא הסרט Star Wars - The Force Awakens והגיע הזמן לראות מהם הדברים שחידשו במשחק החדש של לגו - ביקורת משחק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

העלילה של המשחק מוכרת לנו כבר מהסרט שיצא לפני יותר מחצי שנה: פין, חייל מהמסדר הראשון, מחליט לברוח ומצטרף לריי בשביל להציל את הגלקסיה מקיילו רן שמאיים להרוס את הכל. אליהם מצטרף BB8, הרובוט שבנוי בצורת איש שלג מאוד קטן ואז הם יוצאים למסע הארוך. אם אתם לא מכירים את העלילה, לכו לראות את הסרט.

אני חושב שאחד הדברים שיותר אהבתי במשחק, זו העובדה שהפעם אפשר לבנות מאותם החלקים - כלים שונים לחלוטין. חלק אינטגרלי מהמשחק הוא העובדה שזה לא רק מגניב שאפשר לבנות אותו דבר, אלא צריך לדעת מה לבנות קודם למה. בנוסף לזה, יש במשחק סוגים שונים של חידות, לדוגמה: צריך להתאים לוחות ולסובב אותם בשביל שיתחברו לחלק הבא וגם בשביל לקבל הרשאה לעבור דלת, צריך לעשות את הקוד לפי הבגדים של הדמות שלכם. החידות היו מאוד משעממות וקלות מאוד, די ברור שהן כוונו לגילאים נמוכים בהרבה.

חוץ מאפשרות לשלוט על הדמויות העשויות מלגו, במשחק אתם תעלו כמה וכמה פעמים על מטוס קרב בשביל להרוס כלים וחפצים. אהבתי את המעבר לשלבים האלו, פחות אהבתי את העובדה שזה היה מאוד ריפיטטיבי ושזה היה מאוד קל. יש קטע ש"עוקבים" אחריכם כמה טילים וציפיתי כבר למשהו מאוד קשה, אך כל מה שהיה עליי לעשות זה להיצמד לדפנות המסך ואני מוגן. חבל מאוד.

בשורה התחתונה, מדובר על משחק מאוד רגוע ופשוט, דרך מאוד נחמדה להעביר את הזמן עם החברים כשאתם לא רוצים לצאת מהבית. אם היו הופכים את המשחק למאתגר קצת פחות, היה אפשר להמליץ על המשחק בלב שלם.

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות