חזרה למקורות: אציו אדיטורה ב-PS4 וב-Xbox One. צילום מסך מיוטיוב

חזרה למקורות: אציו אדיטורה ב-PS4 וב-Xbox One

Assassin's Creed: The Ezio Collection אמור לנחות בקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One. כל הפרטים עליו, על המשחק הבא ועל הסרט שמגיע בקרוב

לפי רישום באתר דירוג קוריאני, העונה לשם "Game Rating and Administration Commitee", חבילת המשחקים של סדרת Assassin's Creed, בעל סיכוי להגיע לקונסולות שכעת שולטות בלבבות הגיימרים - הפלייסטיישן 4 והאקסבוקס וואן. החבילה תכלול שלושה משחקים: Assassin's Creed II, Assassin's Creed Brotherhood ו-Assassin's Creed  Revelations.

שלושת המשחקים מגוללים את סיפורו של הרומנטיקן כובש הלבבות האיטלקי, אציו אדיטורה דה פירנצה ורבים מאוהדי הסדרה מחשיבים אותם למשחקים הטובים ביותר בסדרה (אל תיקח ללב, אדוארד, איטליה יותר אקזוטית מוויילס).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משחק חדש

יוביסופט הכריזו שהשנה לא ייצא משחק חדש בסדרת משחקי המתנקשים האהובים עלינו, משום שהם רוצים זמן רב יותר לניצול משאבים חדשים. רבים מהמעריצים מייחסים את ההכרזה לכישלונו של assassin's creed Unity, שהתרחש בתקופת המהפכה הצרפתית ונחשב לכישלון חרוץ. עם זאת, החברה כבר הודיעה שהיא עובדת על משחק נוסף, שיתרחש בתקופת מצרים העתיקה. למשחק שם קוד "אימפריה", אבל אם ההיסטוריה תחזור על עצמה, כמו שקרה עם ויקטורי וסינדיקט, המשחק לא ייקרא בשם זה.

© יוטיוב

חיים בסרט

גם סרט חדש מתקרב ובא אלינו, סרט שאינו מבוסס על משחק מסוים מהסדרה, אלא על העיקרון שלה. הסרט יתרחש בתקופת האינקוויזיציה הספרדית (סביבות המאה ה-15). כל החפצים האייקוניים של הסדרה יופיעו שם - הלהב הנסתר, האנימוס, הברדס של המתנקשים וחברת המשחקים הבדיונית אבסטרגו.

Leap of Faith מבוצע ע"י כפיל. יוטיוב
 

בסרט ישתתפו מייקל פסבנדר (שגילם את מגנטו הצעיר בסרטי אקס-מן), בתפקיד קלום לינץ' המודרני ואביו הקדמון, אגילר, מריון קוטילרד בתפקיד ד"ר סופיה ריקין ועוד. בשנתיים הבאות יש למה לצפות.

תגובות