"לא היה כזה בישראל": כנס הגיימינג Game In 2016. צילום: אניטה קרפל | 4DV

"לא היה כזה בישראל": כנס הגיימינג Game In 2016

לא צריך לטוס לחו"ל בשביל כנס גיימינג טוב: בחול המועד סוכות התקיים כנס גיימינג, בו היו דוכני משחק ומוצרים רבים

בחול המועד סוכות התקיים כנס גיימינג שנקרא Game In 2016 בגני התערוכה בתל אביב, שם הייתם יכולים למצוא דוכני משחק ומוצרים, הרבה אנשים וכוכבי רשת. היינו שם ואפילו בדקנו אילו מכשירים חדשים הוצגו שם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כתב: נבו טרבלסי | צלם: עמית לגו
 

בכנס כמה חברות השיקו מוצרים חדשים המתאימים לגיימרים. הנה כמה מהם:

Logitech

החברה השיקה את סדרת Logitech Prodigy לחווית גיימינג מתקדמת ונגישה. הסדרה החדשה כוללת עכבר Prodigy G403, מקלדת Prodigy G213 ואוזניות Prodigy G231, שפותחו במטרה להנגיש את חווית הגיימינג למשתמשים בכל הגילאים ובכל הרמות, מבלי להתפשר על איכות הביצועים. מחיר מהמוצרים עולה החל מ-339 ש"ח. 

©  צילום: אניטה קרפל | 4DV

 

 

© יחצ

 

 

© יחצ

 

AOC

החברה הציגה מגוון מסכים שונים. בין היתר, החברה הציגה את המסך הקעור מדגם AOC C3583FQ, המאפשר חווית גיימינג חלקה, עם קצב ריענון של 160Hz, ברזולוציה של 1080X2560. זמן התגובה של המסך הוא 4MS. מחיר מומלץ לצרכן של המסך: החל מ- 3999₪.

 

© בנדא

 

HP Omen X

סדרת העלית החדשה של החברה כוללת את המחשב השולחני OMEN X, אחיו הצעיר OMEN Tower, המחשבים הניידים OMEN 17  ו-OMEN 15, מסך הגיימינג OMEN 34 וסדרה של אביזרי OMEN – מקלדות, עכברים, אוזניות - בשיתוף עם חברת SteelSeries. האביזרים מציעים ביצועים גבוהים, תאורות מתחלפות, חומרים איכותיים נוגדי הזעה ואפשרויות להתאמה אישית שמעצימים את חוויות המשחק.

 

© יחצ

 

Wave משלב עוצמה גדולה במארז קטן שלמראית עין נראה כמו רמקול, אך הוא בעצם מחשב מדהים, בעיצוב חדשני כמו שלא נראה בעבר. כן הוצג גם מחשב הגיימינג הנייד HP Pavilion Gaming, אחיו הצעיר של נייד HP OMEN.

 

© יחצ

 

סדרת Y Lenovo

בפסטיבל, הציגה החברה את סדרת ה-Y אשר נוצרה עבור גיימרים הזקוקים למכונה חזקה ומעוצבת שיכולה לשמש אותם לעבודה ומשחקים כאחד. מחשבי Y700 ו- Y900 שהוצגו בפסטיבל מציעים עיצוב מסוגנן עם נוריות LED אדומות, תצורת חומרה עבור ביצועי משחק חזקים, מעבדים חזקים, אפשרות לכרטיס תצוגה נפרד וזוג רמקולים וסאב-וופר רבי עוצמה מבית JBL המשלימים את החבילה.

© צילום: אניטה קרפל | 4DV

פול גלנד, סמנכ"ל שיווק בנדא: "כיף גדול לראות את הצמיחה האדירה של קהילת הגיימינג בישראל ואנו כמובן גאים להיות חלק ממנה עם שורה ארוכה של פתרונות איכותיים לגיימרים בכל הרמות, בכל הגילאים ובכל המשחקים. אני בהחלט מאמין שזוהי מגמה שרק תלך ותתרחב כאן בארץ."

תגובות