"אני נרמסתי": למה שחר סויקיס ברח ממפגש הצופים?.

"אני נרמסתי": למה שחר סויקיס ברח ממפגש הצופים?

אתמול התקיים מפגש צופים ויוצרי תוכן ביוטיוב בשרונה תל אביב, שם היו כמה מהשמות המוכרים לנו בתחום. שחר סויקיס ברח משם והעלה על כך סרטון וביקורת מצד יוטיוברים אחרים לא איחרה לבוא. כל הפרטים

אתמול (ד') התקיים מפגש צופים ויוצרי תוכן ביוטיוב. לשם הגיעו המון צופים וכמה יוצרים מוכרים יותר ומוכרים פחות בתחום. שחר סויקיס כתב באינסטגרם שהוא יגיע לשעה אחת בלבד, ואז לאחר שהגיע - ברח משם די מהר. גם טופ-גיק הגיבו על העניין ותמכו בביקורת הזו. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר באותו היום, שחר העלה סרטון בלי עריכה בכלל, בו הוא מספר לנו מה קרה שם ולמה הוא מאוכזב:

סויקיס מברך את קהילת היוטיוברים ושמח שהקהילה התפתחה וגדלה, אבל עדיין הוא מאוכזב על מה שקרה שם. היו שם צופים שדחפו אותו והושיטו את הסמארטפון שלהם קרוב מאוד לפנים שלו ופגעו בו. סויקיס מתכנן מפגש מעריצים פרטי שלו, כי זה כן חשוב לו.

גם Top Geek הביעו את דעתם בנושא בתגובה לסרטון של שחר. שאלנו את קרין למה לדעתה זה קרה, והיא אמרה ש"אני חושבת שא' זו תוצאה של מקום לא מסודר. מזמינים כמויות של אנשים, אין שם סדר ויש שם התלהבות, אז לא ברור להם שהם צריכים להיות יותר מסודרת ולחכות. ב' זו פונקציה של חינוך עם גיל. צופים בוגרים יותר, יודעים שזו התנהגות לא ראויה, אבל צופים בגילאים עד 11-12, פשוט לא חושבים. רוב האנשים שהיו במפגש הצופים אתמול, היו צעירים יותר".

למרות זאת, קרין מסוגלת להבין את המעשה: "אני מסוגלת להבין את זה, זה קורה גם לנו. נגיד אנחנו יוצאים לסופר וצופה פוגש אותנו בדרך, מבקש להצטלם, ותוך כמה דקות כל הכיתה שלו מגיעה. הסיבה שרוב היוטיוברים לא מגיעים לאירועים כאלו זה מהפחד שיקרה משהו. אם אנחנו היינו מגיעים, זה היה נגמר בפציעה. נראה לי זה לגיטימי והגיוני שלא דוחפים, לא רומסים ולא עולים על". 

"זאת הערצה, אין מה לעשות. החבר'ה שמגיעים צריכים להפעיל שיקול דעת ולהבין שצריך לשמור על הביטחון של כולם. זה כולה סלפי, אנחנו לא תובל שפיר ולא טל מוסרי. רוב החבר'ה מנומסים ושואלים אם מותר להצטלם לפני שהם עושים את זה. אתה מגיע למפגש? תהיה מנומס".

עברנו על תגובות נוספות שהיו על הסרטון וראינו שני מחנות. אלו שתומכים בביקורת הזו ואלו שחושבים שהביקורת לא לגיטימית ועל הדרך, מעליבים את סויקיס. 

untitled-1

למען האמת, אנחנו חייבים להסכים עם סויקיס, טופ גיק ובכלל, בביקורת הזו. ברור לכולם שקהילת היוטיוברים פרחה וגדלה, ומעולה שכך זה ימשיך, אך התנהגות כזו היא לא מתאימה. יוטיוברים רבים מגיעים למקומות כאלו בשביל להיות עם אלו שעוקבים אחריהם ולא בשביל לקבל מכות או לענות על דרישות שעלולות לצאת חצופות וקשות.

תגובות