הכי כיף בשבת: משחק הזיכרון שמשלב מציאות מדומה. צילום מסך

הכי כיף בשבת: משחק הזיכרון שמשלב מציאות מדומה

מה אם נגיד לכם שיש אפשרות גם להנות ממשחק קופסא קלאסי וגם לשלב בתוכו את כל עידן המסכים? קבלו בילוי משפחתי שלגמרי יעשה לכם את השבת!

אי אפשר להתעלם מהטכנולוגיה והמהעובדה שהילדים מתחילים להשתמש בגיל צעיר מאוד בשלל מכשירים מתקדמים למיניהם החל מסמאטרפון ועד מחשבים וטאבלטים, אך מי אמר שאי אפשר ללמוד, להנות וגם להרוויח זמן משפחתי תוך כדי?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

משחק חדש מבית "BIM" מציע ערכת משחק חדשה ומיוחדת שמציעה בתוכה מגוון אפשרויות ואופציות לבילוי משפחתי. הראשונה היא שימוש במשחק הזיכרון הקלאסי הכולל התוכו חיות ג'ונגל שונות. ואם רוצים להפוך את המשחק לקצת יותר אינטרקטיבי - פה מגיעה החדשנות המתבקשת והמפתיעה.

האופציה האינטרקטיבית הראשונה היא לוח משחק ומעמד מיוחד לטאבלט ולסמארטפון. אותם הכרטיסים המשמשים למשחק הזיכרון משמשים כאן בתור קלפי שידור לנייד. כל קלף שמציבים למול מסך המכשיר (בהורדת אפליקציה חינמית) מופיע כחיה וירטואלית תלת מימדית על המסך. אחרי שהיא מופיעה ניתן ללחוץ עליה להשמעת הקול שלה ואף קיים לחצן מיוחד המשמש ככפתור מידע עליה.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

האופציה השנייה היא חידון החיות הגדול, כזה שיאתגר גם את הבוגרים יותר. באמצעות לחצן משחק מיוחד המכשיר שלכם ישאל אתכם כמה שאלות והתשובה אליהן היא אחת החיות מהכרטיסים (אותן תציבו למול על המסך כדי לענות על התשובה).

האופציה השלישית היא מציאות וירטואלית (מדומה) באמצעות משקפי AR (שלא כלולים בערכה) ובה תוכלו להשתמש בפונקציה הראשונה שהזכרנו בצורה מגניבה ומיוחדת וגם ללמוד דבר או שניים על הדרך.

AR © צילום מסך

 האפליקציה הנלווית היא נוחה וקלה לתפעול, מעוצבת בצורה קלילה וצבעונית ואין ספק שהיא תואמת למגוון קהל היעד שלה. האמת שבכלל התלהבנו מהשילוב הטכנולוגי במשחק למול הדברים הפשוטים כמו משחק הזיכרון. תוסיפו לכל זה את כל התוספת החינוכית וזה בהחלט שומר על איזון מסויים בין "דור המסכים" לבין משחקי הקופסא של פעם בצורה מעולה ולא מתחנפת.

תגובות