חדשני: קונסולה המופעלת בעזרת הסמארטפון. צילום מסך מיוטיוב

חדשני: קונסולה המופעלת בעזרת הסמארטפון

Airconsole היא קונסולה חינמית שנמצאת באינטרנט. התחברו עם הסמארטפון והתחילו לשחק עם כל החברים, והככל בעזרת הסמארטפון. איך זה עובד ואילו משחקים נמצא שם?

נמאס לכם לעבור על תמונות באינסטגרם או על סטטוסים בפייסבוק כשאתם מתבודדים ולא משוחחים אחד עם השני? בדיוק בשביל זה אנחנו מציגים לכם דרך חדשה לחגוג ולהיפגש עם חברים, והכל עם הסמארטפון, ובחינם! על מה מדובר? Airconsole היא קונסולה חינמית שנמצאת באינטרנט. מתחברים עם הסמארטפון, והסמארטפון הופך לשלט של הקונסולה המשודרת על מסך המחשב או הטלוויזיה. בקונסולה יש ספריית משחקים ענקית שמובנת על משחקי שיתוף פעולה ועבודת צוות בין כל החברים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז איך משחקים?

על מנת לשחק צריך: להוריד את אפליקציית airconsole לסמארטפון, להתחבר דרך הפייסבוק או כמשתמש אנונימי, להיכנס לאתר הזה במחשב או בטלוויזיה וללחוץ התחל משחק (start), לאחר הכניסה יופיע קוד, אותו עליכם להקליד בסמארטפון. לאחר ההקלדה, הסמארטפון יהפוך לשלט ותוכלו לבחור משחק מספריית המשחקים, ולהתחיל לשחק. תהנו!

בין המשחקים תוכלו למצוא: קריוקי - לשיר ביחד עם החברים שירים ולאחר מכן לקבל הקלטה למייל, מרוץ מכוניות - תחרות מכוניות מאתגרת, מטוסים - משחק מטוסים בתלת מימד, בניין - בנו בניין עם החברים שלכם שיגיע הכי גבוה שאפשר, ועוד.

תגובות