ביקורת משחק: Titanfall 2 - כשרובוט ובן אדם מתאחדים. יוטיוב

ביקורת משחק: Titanfall 2 - כשרובוט ובן אדם מתאחדים

עוד משחק עתידני שמגיע לשוק הגיימינג, ודווקא הוא מזכיר לכולנו למה אנחנו אוהבים את העולם הזה. למה דווקא המשחק הזה מלא בציפיית הגיימרים? ביקורת משחק

כשהמשחק הגיע לידיים שלי, ידעתי שמחכה לי משחק שאמור להיות מדהים ולא פחות. הקמפיין אמור להיות מערפל חושים, המולטיפייר אמור לשכר אותי רק מהמבט וכל האווירה אמורה לנצח מסביב. מכל חבריי הגיימרים שאמרתי להם על קבלת המשחק החדש לסיקור, מעטים היו שלא רמזו לי שהגיע הזמן להזמין אותם לביתי. אתם כבר יודעים לאיפה אני לוקח אתכם - מה אני חושב על המשחק החדש? ספויילר: אני לא ברקיע השביעי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

העלילה של המשחק היא די חמודה: אתם תכירו את החייל אנדרסון קופר, אחד שחולם לקבל את הטיטאן הראשון שלו. מבלי שתספיקו אפילו להבין, אתם תשלחו לקרב בכוכב שנראה כמו ג'ונגל. לאחר כמה קטעים קצרים של לחימה, אתם תקבלו שליטה על הטיטאן של טייס, אחד שעונה לשם BT 7274. מפה, אתם עושים משימה של הטייס הקודם ומפה מתחילה הרומנטיקה בין שני הצדדים. חוץ מזה, הגרפיקה של המשחק היא פסיכית והיא פשוט מעולה. הרגשתי בתוך המשחק והרגשתי כאילו אני נמצא בעולם שמעוצב בצורה מדהימה. בבקשה מעצבי משחקים - תלמדו מטייטנפול איך עושים את זה, הם פשוט נהדרים.

© יוטיוב

מה שהדהים אותי זה הקשר המדהים של קופר וBT. במהלך המשחק יש המון שיחות בין השניים, בצורה הבאה: BT אומר משהו די רובוטי ואז נותנים לנו את האפשרות לבחור איזו תשובה לענות לו וכך אפשר לקבוע איך תהיה מערכת היחסים בין השניים. אני מאוד נהניתי מהקשר הזה, מסוג התשובות האפשריות ובכלל, מכל האפשרות הזו. מאוד נהניתי שאני ממש יכול לקחת צד במערכת הזו, גם אם זה לא הכי משמעותי בהכרח. זה ממש נתן תחושה של משהו קצת מעבר.

העלילה עצמה בנויה נהדר עם בוסים שאני מאמין שהצורה הכי טובה לתאר אותם היא "ראויים". הבוסים היו נהדרים, קשים מעט יותר מהשאר, כאלו שבזבזתי עליהם קצת יותר זמן שאר החיילים. ברור שבמקום מסוים קצת ציפיתי לעמוד מול בוסים אפילו בלתי אפשריים, אבל אז נזכרתי שאני יכול תמיד להרים את הקושי של המשחק ולהיתקע עוד הרבה זמן במשחק.

 

המולטיפלייר של המשחק דווקא יותר עניין אותי. אני חייב להודות שחיכיתי למשחק ברשת הרבה יותר מהקמפיין, אולי בשביל לראות איך יהיה כל שילוב הטיטאנים. כמו שהנחתי לפני וצדקתי, אפשר להחליט אם בכלל רוצים את השילוב הזה. לאחר שהחלטתם שדווקא כן, אתם תראו שזה פשוט כיף צרוף. קצת ביאס אותי שכשאני בקבוצה שהיא פחות טובה מהשנייה, אנחנו בהכרח נפסיד כי הקבוצה השנייה תזמן יותר טיטאנים ותשלוט יותר עם הטיטאנים שלהם על המערכה הזו. הרבה יותר קשה לנצח קבוצה שלמה בצורה הזו.

בשורה התחתונה, למשחק יש מוד קמפיין חמוד מאוד אבל לא מעיף, איכויות גרפיות שגורמות לנו לרצות לשחק עוד. הקשר עם הטיטאן הוא לא פחות ממדהים, אבל מזכירים לנו במצב המוטיפלייר שלעמוד טיטאנים רבים זה בהכרח לא כיפי. 

תגובות