סאבסקרייב: היוטיוברים אניקה ויקטוריה וגל דורפן. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים אניקה ויקטוריה וגל דורפן

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - אניקה ויקטוריה וגל דורפן

אניקה ויקטוריה

אניקה ויקטוריה פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Annika Victoria בדצמבר 2013. היא יוטיוברית אוסטרלית העוסקת בבגדים, אופנה והכי חשוב - הכנה שלהם. בערוץ הייחודי של ויקטוריה תוכלו למצוא סרטוני DIY, תפירה, וולוגים ואת הפינה המפורסמת והאהובה שלה – "להכין, לחסוך, לקנות" בו היא משווה בין פריטי אופנה ולבוש שונים.

 

ויקטוריה מביאה משהו טוב ומקורי ליוטיוב – כאמור, הDIY אצלה הוא לא מחברות או הדפסה על נייר אלא הכנת ותפירת בגדים בצורה מקצועית ומרתקת. היא מסבירה איך לעשות כמוה ונותנת נוסחאות לחישוב המידות הנכונות על הגוף שלנו ובכלל נותנת צבע חדש לערוצי הלייף סטייל. היא נותנת השראה לאוהבי האופנה שבינינו וגם אם אין לנו את הרצון או היכולת לתפור אנחנו פשוט מרותקים לסרטונים שלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גל דורפן

גל דורפן פתח את ערוץ היוטיוב שלו Gal Dorfan במרץ 2016. בערוץ שלו תמצאו אתגרים, וולוגים מעניינים, סרטוני שאלות ותשובות וסרטונים שבהם דורפן פשוט מדבר על נושאים שמעניינים אותו. האופי של דורפן הוא זה שהופך את הערוץ שלו לכל כך מיוחד, דורפן מלא באנרגיות ותשוקה שהופכים את הצפייה בסרטונים שלו לחוויה מהנה ולא רגילה.

 

דורפן הוא מבין היוטיוברים הישראלים הצעירים שנתקלנו בהם, אבל זה ממש לא הופך את הערוץ שלו לערוץ חובבני או לא טוב. להפך, דורפן מלא באנרגיה, מקוריות ורצון ליצור. קשה שלא להדבק באנרגיות הטובות שלו שמעלות לנו חיוך על הפנים.

תגובות