אסור לפספס: פסטיבל גיימינג מיוחד בתל אביב. יחצ

אסור לפספס: פסטיבל גיימינג מיוחד בתל אביב

מי מאתנו לא אוהב לשחק במשחקי מחשב? אם לא במשחקי הרפתקאות, אז בספורט או סתם במשחקי חידות. בסוף השבוע מתקיים, Game in Pro, אירוע גיימינג גדול במיוחד - ואתם חייבים להיות שם

דמיינו לעצמכם אירוע ענק, שנמשך יומיים שלמים, מלווה במרתון של משחקי גיימינג מובילים, פרסים בשווי מאות אלפי שקלים, מתחמי גיימינג, כיתות אמן, זירת מוקדמות ושדרה מסחרת של מותגי גיימינג מובילים. פתחו את העיניים - זה לא חלום, זה קורה באמת ואתם חייבים להיות שם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

בתחרות הזו מתוכננים להיות 10,000 מבקרים, 1,200 מתחרים ו-300,000 צופים ברשת. המתמודדים יתחרו בארבע קטגוריות שונות: משחקי ספורט, משחקי יריות, משחקי לחימה ומשחקי MOBA. על הבמה המרכזית יתקיים משרתון של 11 משחקי גמר. לתחרות יגיעו אורחים מחו"ל ויהיו עוד הפתעות לגיימרים.

המשחקים שעליהם יתחרו באירוע: Fifa 17, Gears of War, Battlefield 1, Forza Motorsport 6, Counter Strike GO, Overwatch, League of legends, Dota 2, Hearthstone, Gears of war 4, Killer instinct ו-Rocket league. באירוע עומדים להגיע גם יוטיוברים שונים כמו גיא TV, איתי קרסין ואביאל.

© יחצ

עופר שטרית, בעלי חברת כפיים ומיוזמי האירוע אמר: "אחרי שהבאנו את פסטיבל ה-GAME IN שנחל הצלחה גדולה, אני שמח להביא את הבשורה הבאה בעולם הגיימינג מחו"ל לישראל, אירוע E-Sport ברמה בינלאומית: GAME IN PRO – אליפות ישראל בגיימינג".

אליפות ישראל בגיימינג בשם Game In Pro 2017 תתקיים בסוף השבוע הזה בתאריכים ה5-6 באפריל. האירוע יתקיים בהיכל שלמה בתל אביב, הכניסה מותנית ברכישת כרטיסים: כרטיס לאחד מהימים יעלה לכם 99 שקלים, כרטיס ליומיים יעלה לכם 169 שקלים וכרטיס מתחרה וכניסה חד פעמית תעלה לכם 179 שקלים חדשים. 

תגובות