הודעה משמחת: קייסי נייסטאט חוזר להעלות וולוגים. צילום: צילום מסך מיוטיוב

הודעה משמחת: קייסי נייסטאט חוזר להעלות וולוגים

כארבעה חודשים בלבד לאחר שהפסיק היוטיובר המצליח קייסי נייסטאט להעלות וולוגים לערוץ היוטיוב שלו, החליט נייסטאט לחזור להעלות אותם והודיע בסרטון שהעלה "הוולוגים חוזרים"

קייסי נייסטאט, היוטיובר המוכר במיוחד בזכות הוולוגים האומנותיים והמושקעים שלו החליט לחזור לשורשיו, ולהתחיל להעלות שוב וולוגים לערוץ היוטיוב המצליח שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רק בחודש נובמבר האחרון הבאנו לכם את הידיעה שגרמה לסערה וזעזעה עשרות אלפי צופי יוטיוב מרחבי העולם, קייסי נייסטאט החליט להפסיק להעלות וולוגים לערוץ היוטיוב שלו. והנה, כארבעה חודשים אחרי, העלה היוטיובר האהוב סרטון ובו הודיע בחגיגיות: "אז, הוולוגים חוזרים".

בסרטון, שבעצם מהווה את וולוג הקאמבק הראשון של נייסטאט, הסביר היוטיובר שהוא התחיל מלכתחילה להעלות וולוגים לערוץ שלו כדי שיוכל לשתף את הקהל שלו בפרוייקטים האחרים שעבד עליהם, מעבר ליוטיוב, וכדי שיוכל לשתף אותם באיך זה להקים חברה עצמאית ולבנות קהל. "התלהבתי ממה שעשיתי וזה היה אדיר." אומר נייסטאט בהתרגשות, "אבל בשלב מסוים הוולוגים שלי כבר נהיו "הנה היום שלי, זה מה שאני עושה" זה נהיה דבר שגרתי ולא מאתגר כמו בהתחלה".

נייסטאט שהשקיע את החודשים האחרונים בפרוייקיטים הרבים שהוא עובד עליהם ממשיך ומסביר למיליוני רשומיו ש"ככל שחשבתי על איך אוכל לשתף את כל זה עם הקהל שלי הבנתי שזו בדיוק המחשבה שהייתה לי כשהתחלתי את הוולוגים לפני שנתיים." לסיום מוסיף היוטיובר: "העובדה שבוולוגים האלו אני יכול לחלוק איתכם את כל מה שאני עובר, זה מקור מוטיבציה ענק בשבילי."

 
תגובות