Matterfall: משחק קצת שונה שלא מתאים לכולם. יוטיוב

Matterfall: משחק קצת שונה שלא מתאים לכולם

הפעם בשולחן הסיקורים הוא דווקא "Matterfall", משחק דו ממדי עם עלילה שלא ממש מורגשת. חשוב להודות שזה משחק שונה ממה שאתם מכירים. מה חשבנו על המשחק החדש? ביקורת

המשחק הזה הוא קצת שונה ממה שאתם כנראה משחקים. אם אתם בדרך כלל יכולים לנוע במרחב, במשחק הזה יש לכם רק ארבעה כיווני רוח. כשהגלגלת הימנית משומשת עבור כיוון הדמות בדרך כלל, כאן תעמדו מול דמות שבשביל לירות בגורם זר, עליכם לכוון עם הגלגלת הימנית. אז מה חשבנו על המשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

הדבר הראשון שחשוב לציין הוא שהמשחק הוא דו ממדי, משמע יש לכם אפשרויות לנוע רק ב-4 כיוונים, למעלה ולמטה, ימינה ושמאלה. הגלגלת הימנית כאמור היא כל הנשק שלכם וכל השאר אתם לומדים די מהר. המשחק הזה, מאוד שונה משאר המשחקים, מכיוון שהעלילה לא מחייבת ואתם לא באמת צריכים לדעת מה בדיוק קורה. כל הקטע הוא משחק ממש. ובכל זאת נספר לכם שאתם נכנסים לנעליים של אבלון דרו, והתפקיד שלו, כחלק מצבא חיילים שנקרא פרילנסרים, הוא להשתמיש טכנולוגיה חייזרית שיצאה משליטה וזורעת הרס.

© יוטיוב

המשחק עצמו מחולק לעולם ובכל עולם יש לכם ארבעה שלבים. כשאתם עוברים שלושה שלבים, אתם מגיעים לשלב הרביעי והאחרון שהוא הבוס. הפואטנה שלכם לסיים את השלבים כמה שיותר מהר עם הכי הרבה נקודות. אם אתם לא תמותו או תצילו אזרחים מסכנים, תזכו בנקודות נוספות. מה שיפה במשחק הוא שככל שמתקדמים במשחק, אתם מקבלים נשקים ושדרוגים שונים שהם ממש טובים ומוסיפים המון למשחק.

לדוגמה, אחד הכוחות שיש לכם הוא כוח ה-Dash. זה מאפשר לכם ליצור שדה כוח מסביבכם ולנוע במהירות קצת יותר לשנייה. לדעתי זה הופך את המשחק לקצת יותר קל, כי זה פוגע בכל מי שמסביבי ומאפשר לי לפגוע בהם בקלות. בסופו של דבר, בשביל להצליח לעבור את השלבים עליכם להיות זריזים ובעלי תגובה מהירה וזה מאוד מוסיף. חשוב לציין, המשחק הזה הוא בלי הרבה תקציב ועדיין אפשר לראות שהגרפיקה מאוד סבירה ומאוד מזמינה לשחק. מול זה, התבאסתי מאוד מכך שזמני ההמתנה היו ארוכים ולפעמים גרמו לי לעשות דברים אחרים בין לבין.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק קצת שונה שלא בטוח שתאהבו. הוא לא דומה למשחקים השונים שיוצאים ביום יום ומול שדרוגים ומשחקיות ממש מהנים, זמני ההמתנה ולא כל-כך מזמין. 

תגובות