Forza Motorsport 7: משחק מירוצים עם גרפיקה מרהיבה. יוטיוב

Forza Motorsport 7: משחק מירוצים עם גרפיקה מרהיבה

עד כמה שזה נשמע מאיים, עם Forza Motorsport 7 תוכלו להידמות לנהגי מירוצים מקצועיים. לקחנו את המשחק לבדיקה וחזרנו עם טעם טוב. ביקורת

מבלי הרבה הקדמות, המשחק Forza Motosport 7 הגיע אלינו והתחלנו לשחק. סרטון הפתיחה של החברה הוא רועש וגדול, וזה כבר גורם לכם לרצות לעלות על רכב ולנסוע. מה חשבנו על המשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אתם תתחילו את המשחק בכך שיכירו לכם מסלולים שונים שאתם יכולים לעלות עליהם. אחד הפרמטרים שמשתנים שם, אלו מצבי האקלים השונים. אתם תצטרכו לשחק לפעמים בגשם כך שעליכם לדעת לנווט עם בעיות של מים על המסלול ועוד. החברה החליטה שהיא לא רוצה לשגע את השחקנים ולכן מאפשרת ישר לשחק במצב הקריירה מבלי חפיורת. מצב הקריירה המדובר, מאפשר לכם לשחק בטורנירים שונים ובכך להגיע לטורניר הנכסף: The Forza Driver Cup, שכמובן כולם רוצים לנצח.  

אני חושב שהגרפיקה זה הדבר הראשון שצריך לפתוח איתו ובמילה אחת: וואו. הגרפיקה מרהיבה ביופיה ומוכיחה לנו שמשחקים יכולים להתפתח ממש עם הגרפיקה. כל שינוי במשחק משפיע על הגרפיקה. אם יורד גשם והמסך שלכם נרטב, אם יש אבק והמסך מתמלא בו, בעצם כל שינוי בגרפיקה מורגש וממש עושה לנו את זה. כשהקונסולה הבאה של אקסבוקס תצא, ה-X, הביצועים של המשחק אמורים להיות אף יותר טובים משמעותית, אז יש למה לחכות. 

© יוטיוב

נקודה קצת פחות טובה במשחק, אלו הרמות השונות. הציפייה היא שברגע שרמה אחת קלה לכם, אתם תוכלו להעלות רמה ולקבל אתגר חדש. אלא שבמשחק הזה, אחרי שאתם מרגישים שאתם שולטים ברמה מסוימת, אתם מסוגלים לעלות רמה ולהתמודד מול אתגר לא אפשרי. זה קצת חבל, אבל אפשר להתמודד עם זה. במקביל לזה, בשביל להתמודד עם רמות יותר קשות, עליכם לקבל או לרכוש רכבים חזקים יותר, וגם פה המשחק נותן תרומה אדירה. הגיוון האדיר ברכבים הוא מלבב, עם רשימה של כ-700 רכבים מכל הסוגים השונים (ממשפחתיות ועד משאיות) ואותם אתם תוכלו לעלות על כ-30 מסלולים שונים. זה מבחר נהדר ומבורך, כזה שמאפשר לכם להישאר עם עניין במשחק ולא להשתעמם במהירות. בנוסף, במשחק תוכלו לקבל הפתעות שונות שבתוכן יש פרטי אספנות ומתנות שונות לאוסף שלכם. זה מוסיף עניין לסיים עוד מסלולים, כדי לקבל עוד מתנות.

מכיוון שיודעים שאתם לא נהגי מירוצים מקצועיים, המשחק מאפשר לכם להפעיל "גלגלי עזר" שיעזרו לכם לנהוג. בקרי יציבות, מערכת ABS ועוד, מאפשרים לכם בהתחלה להיות עם הרכב על המסלול ועוד לשרוד. אם אתם מרגישים שאתם יכולים בלי, אתם תמיד יכולים לבטל את האפשרויות השונות הללו. אחד מהאפשרויות שהמשחק מציע צריך לקבל בעיניי התייחסות מיוחדת וזה "חזרה בזמן". אם אתם מרגישים שעשיתם פנייה לא במקום או נכנסתם ברכב ועפתם לדשא, אתם יכולים ללחוץ על Y ובכך לחזור כמה שניות אחורה. זה עוזר לנהגים חדשים להבין איך לפנות ולראות איך הם טועים, אבל אפשר להשתמש בזה כל-כך הרבה ולכן זה בעיה.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק מירוצים מעניין עם גרפיקה עוצרת נשימה. היחס בין הרמות הוא לא הגיוני, אך מעבר לזה המשחק מזמין גם אנשים שלא יודעים לשלוט טוב בהגה הווירטואלי. מי שמרגיש שהוא מתחיל להפוך מקצועי, יכול להוריד את כל העזרים במשחק ואף לא להשתמש ב"חזרה בזמן". 

תגובות