ביקורת: מה חשבנו על אקסבוקס וואן X? - כל המסקנות. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: מה חשבנו על אקסבוקס וואן X? - כל המסקנות

הקונסולה החדשה של מיקרוסופט יצאה לשוק. כדי לבדוק את הרמה והביצועים שהחברה מביאה בדגם החדש, ניסינו אותה, שיחקנו בה והגענו לכמה מסקנות. כל הפרטים

סדרת הקונסולות אקסבוקס של חברת מיקרוסופט מתרחבת עם דגם נוסף חדש - אקסבוקס וואן X. לקחנו אותו לבדיקה. נתחיל בממשק, הממשק של האקסבוקס וואן אקס מסודר בצורה דומה לזאת של האקסבוקס וואן, אך פה הוא אינטואיטיבי אף יותר. אפשר להגיע לכל מקום בתפריטים במספר לחיצות כפתור, מבלי להסתבך. בנוסף, הכל מאוד צבעוני - ריבועים של אדום, כחול, ירוק, וכל צבע אחר של הקשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נעבור לגרפיקה, היא מדהימה לחלוטין. כל האנימציות זורמות והתמונות באיכות גבוהה מאוד - הצדקה של שימוש באיכות 4K. אבל, אם המסך שלכם לא מותאם ל-4K, אין לכם טעם בקונסולה הזאת, משום שהיא נועדה להריץ משחקים ב-4K. כמובן, אפשר גם לשחק באיכות הגבוהה הניתנת לפי המסך שלכם, אבל לא בשביל זה קניתם את האקסבוקס וואן אקס, נכון?

ועכשיו, מה חדש באקסבוקס וואן אקס? קודם כל - הדבר שאנחנו הישראלים הכי מתלהבים ממנו. העובדה שעכשיו התפריטים של הקונסולה כתובים בשפת הקודש - העברית. סוף סוף, מיקרוסופט שמה אותנו על המפה. דבר שני, התפריטים של הקונסולה מפוצלים יותר לתתי-קטגוריות, בכך מקלים על ההתמצאות. מחפשים את האפליקציה החדשה שהורדתם? רוצים למחוק איזה משחק שלא לטעמכם? בקלות ותוך 3 שניות בלבד, תשיגו את מבוקשכם.

 

בנוסף, הקונסולה תומכת ב-HDR למשחקים ולוידאו, כמו גם ב-Dolby Atmos. כן, אותו דולבי אטמוס שאתם מכירים מהקולנוע. עוד תוספת קטנה שהיוטיוברים בנפש ביניכם יעריכו, היא האפשרות להקליט גיימפליי עד שעה שלמה באיכות 4K/60FPS באמצעות חיבור כונן חיצוני לקונסולה. לסיכום, אם מתאים לכם ערכת קולנוע ביתית, שגם נותנת לכם לשחק משחקי וידאו - זה המקום בשבילכם. בעלות של כ-2,600 ש"ח.

תגובות