9 הגאדג'טים שעלולים להציל את החיים שלכם בעתיד. צילום מסך מיוטיוב

9 הגאדג'טים שעלולים להציל את החיים שלכם בעתיד

יש הרבה סכנות במה שאנחנו עושים - בין אם זה ללכת ברחוב ולפגוש אנשים מסוכנים ועד טיולי אקטסרים. הנה 9 גאדג'טים שעלולים לעזור לכם במצבים האלו ולהציל את החיים שלכם

גלגל הצלה חשמלי

הגאדג'ט הבא עומד לעזור למצילים לעשות את העבודה שלהם מהר יותר: לגלגל ההצלה ה"U SAFE" יש מנועים בתוכו והוא נשלט על ידי שלט רחוק. בעזרת כך, אפשר להסיע אל הטובע את הגלגל ולמשוך אותו בחזרה אל חוף מבטחים. הגלגל יכול להחזיק במרחק של כ-5 קילומטר, ולמשך 40 דקות. כך זה עובד:

 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צמיד מרחיק כרישים

עבור אלו שגולשים ולכן מתרחקים מהחוף, חשובה ההגנה מפני כרישים. פיתחו צמיד בשם "Sharkbanz" שמשדר גלים אלקטרומגנטיים המרחיקים כרישים. כמובן שלא צריך את הצמיד הזה בשביל לצאת סתם ליד, אבל עבור הגולשים ועובדי הים העמוק, כדאי לחשוב על הצמיד הזה בתור הגנה חשובה.

טבעת חירום

כיום, אנשים רבים לא מרגישים בנוח ללכת ברחוב מכל הסכנות שאורבות. הטבעת הבאה בשם "Nimb", מאפשרת לכם ללחוץ על כפתור החירום שמוסתר בטבעת, ובכך להתריע לאנשים שהוגדרו מראש, לשירותי ההצלה ולכל מי שצריך, שאתם בבעיה. 

 

מוציא רעלים נייד

הגאדג'ט הבא יעזור לכם להתמודד מול החלק הפחות כיפי בקמפינג: עקיצות רעילות וארסיות. אם ננשכתם או נעקצתם על ידי חיה מסוכנת וארס נכנס לכם לגוף, המזרק הזה ישאב את הארס מכם. בנוסף, בערכה יש סכין, טישו סטרילי ועוד דברים שיעזרו לכם בהוצאת הארס.

9 כלים במכשיר אחד

למרות שבכל הכתבה יש גאדג'טים מיוחד, כאן מדובר במוצר שכולל בתוכו 9 כלים שיעזור לכם ברגעים קשים. שום התחכמות, פשוט כלים יעילים שיעזרו לכם בדרך. אם אתם תקועים ברכב ואתם רוצים לצאת החוצה, הכלי יעזור לכם לחתוך את החגורה, לשבור את החלון ולצאת החוצה. כלי שעוזר ברגעים קשים במיוחד.

 

בלון איתות לעזרה

אתם בטיול ואתם חייבים עזרה, אך אין לכם קליטה במכשיר. מה תעשו? הגאדג'ט הבא יעזור לכם לשחרר בלון שמגיע לגובה של 45 מטר וקח יתריע שאתם צריכים עזרה. למרות שגיוס ההמונים כשל, הגאדג'ט הזה מגניב במיוחד ולכן אנחנו נציג אותו כאן. 

© טוויטר

רוגטקת גומי

האמת שזה, בדיוק כמו שזה נשמע. מדובר בגאדג'ט שיאפשר לכם לירות חתיכות מתכת או אבנים בשביל דברים שונים. אם אתם לא רוצים לרכוש אחד כזה, אתם יכולים להכין אחד בעצמכם והנה ההוראות. אם אתם רוצים שיהיה ברשותכם אחד שבוודאות יעבוד והוא יותר איכותי, מוזמנים לרכוש אחד.

 

אנטנה סלולרית ניידת

אם אתם נמצאים באזור בלי קליטה, אתם תמיד יכולים לקחת אתכם אנטנה סלולרית ניידת שתחבר אתכם תמיד. זה מאפשר לשלוח הודעות אחד לשני בטווח של 80 קילומטר וגם את המיקום שלכם על המפה. 

מסנן מים

אתם מטיילים ונגמר לכם המים, אבל נקודת העצירה הבאה רחוקה. מה שתוכלו לעשות, זה למצוא מקור מים אחר ולהעביר אותו סינון מים. ברגע שתסננו אותו, תוכלו לשתות וליהנות ממים נקיים וטובים. 

 

(מקור)

תגובות