ביקורת משחק: Lego Marvel Super Heroes 2. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת משחק: Lego Marvel Super Heroes 2

אנחנו מחכים בציפייה לסרט החדש של הנוקמים, "Infinity War" בגלל שמכניסים כל-כך הרבה דמויות מהעולם של מארוול לסרט. משחק לגו חדש בשם Lego Marvel Super Heroes 2 מתיימר לעשות את זה כבר. ביקורת משחק

משחקי לגו תופסים חלק מיוחד מעולם הגיימינג: מצד אחד זה מתאים במיוחד לילדים, אבל מצד שני אם מבוגרים ייתיחסו לזה נכון, הם עלולים גם ליהנות מהמשחק. הכותר החדש בעולם הלגו הוא Lego Marvel Super Heroes 2 ואנחנו לקחנו אותו לביקורת. מה חשבנו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל ישר מהעלילה: בתחילת המשחק אנחנו מצטרפים לשומרי הגלקסיה בשביל להגן על כוכב עם שם גנרי. אחרי שהצוות מביס את הרשע שהוא פחות רלוונטי כרגע, מגלים שהוא היה שליח של נבל בשם קאנג הכובש. לאחר מכן, הם מבינים שלקאנג הכובש יש תוכנית זדונית "לגנוב" אזורים מהגלקסיה עבור "Chronopolis", יקום שקאנג שולט עליו.

 

בשביל למנוע ממנו לעשות את זה, המון דמויות מהעולם של מארוול משתפות פעולה. הנוקמים, שומרי הגלקסיה ועוד הרבה דמויות ממארוול, מחליטים שחובה לעשות משהו. מה שיפה בעלילה של המשחק היא שלא רק עומדת בפני עצמה כמשחק, אלא שהיא ממשיכה חלק מהסרטים של מארוול והם עושים את זה נהדר. במקביל לעלילה ראשית מעולה, המשימות הצדדיות היו בנאליות ופחות מושכות, למרות הכיף שיש בזה. כל זה חבל, מכיוון שיש למשימות הצדדיות פוטנציאל אדיר שמתבזבז במשימות שחוזרות על עצמן. מה שכן טוב במשימות הצדדיות - זה שהן פותחות לכם אפיקים חדשים במפה ואתם מגיעים למקומות שלא חשבתם להגיע לפני.

© יוטיוב

כפי שכבר נכתב, במשחק יש המון דמויות מתוך העולם של מארוול: כמות הדמויות עומדת על מעל 200 דמויות שונות, כל אחת עם הכוחות המיוחדים שלה ועם הסיפור האישי שלו. במשחק אתם מקבלים אינפורמציה על כל אחת מהדמויות וזה מגניב להכיר את הדמויות מהצדדים שאולי לא הכרנו. בנוסף, יש כימיה מעניינת במתקפות משולבות בין דמויות וזה כיף לחקור ולראות איך זה נראה בין דמויות שונות. בנוסף, המפות במשחק הן מפות עולם פתוח שמאפשרות לכם לחקור ולחפש דברים מעניינים. זה כיף, מכיוון שאפשר לצאת מהמשימה הבנאלית ולחפש דברים יותר מרגשים לעשות.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק עם מגוון רחב של דמויות, והיחסים ביניהם מעניינם אותנו. העלילה הראשית מעניינת ואף מנסה להמשיך סרטים שונים של החברה, כשהמשימות הצדדיות היו בנאליות ולא כל-כך רצינו להתעכב עליהם. משחקי לגו ממזמן לא רק לילדים, הם מתאימים למבוגרים שיודעים למה הם נכנסים.

תגובות